Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار فرمانده کل ارتش گفت: روز به روز بر اقتدار نیروهای مسلح کشورمان افزوده می‌شود و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران قابل مذاکره نیست. ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرتیپ قادر رحیم‌زاده صبح امروز در صبحگاه نیروهای مسلح در اردبیل اظهار داشت: روز به روز بر اقتدار نیروهای مسلح کشورمان افزوده می‌شود و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران قابل مذاکره نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف بنیه روحیه و ایمانی مردم هستند که با هوشیاری نیروهای مسلح تمام نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود.

دستیار فرمانده کل ارتش ضمن گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: خرمشهر با رشادت‌های رزمندگان آزاد شد و ما قدردان این رشادت‌ها هستیم. برای آزادی خرمشهر شهدای والامقامی تقدیم انقلاب اسلامی ایران شد. مهم‌ترین هدف ما ادامه دادن راه شهدای والامقام است و با جان و دل از این مرز و بوم دفاع خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: در سایه خون شهدای والامقام و رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران کشورمان به اقتدار همه‌جانبه دست یافته و امنیت کشورمان در دنیا مثال زدنی است. روز به روز بر توان دفاعی کشورمان افزوده می‌شود و مهم‌ترین رسالت نیروهای مسلح ارتقای توان دفاعی است تا دشمنان نتوانند حتی نگاه چپ به کشورمان داشته باشند.

رحیم‌زاده گفت: آموزش و ارتقای توان دفاعی نیروهای مسلح مهم‌ترین هدف است که برنامه‌ریزی اساسی در این زمینه انجام یافته و باید روز به روز بر اقتدار نیروهای دفاعی نیروهای مسلح افزوده شود. آزادی خرمشهر ضربه محکمی بر دشمنان و استکبار جهانی بوده که پشتوانه رژیم بعثی عراق بودند و تمام نقشه‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل شد.

انتهای پیام/ ز

R41374/P41362/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»

سرلشکر موسوی گفت: جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال گسترش جنگ نیست، لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.»

به گزارش تسنیم، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم‌افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده‌کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستادکل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستادکل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم‌جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرورآفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده‌کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست‌مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش‌آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تأکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روزافزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم