Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@17:03:19 GMT

210میلیارد ریال اعتبار به مصلی کرج اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۲۳۷۹

210میلیارد ریال اعتبار به مصلی کرج اختصاص یافت

کرج-ایرنا-سرپرست شهرداری کرج اعلام کرد که برای تکمیل شبستان مصلی این کلانشهر 210 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، محمدرضا احمدی نژاد روز پنجشنبه در بازدید از طرح توسعه ای شبستان مصلی امام خمینی (ره ) کرج با بیان اینکه بیش از 30 سال ازآغاز ساخت این ساختمان مصلی می گذرد، اظهار کرد: کمبودِ منابع مالی از علل تاخیر در تکمیل آن بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه شهرداری کرج طی سال های اخیر محوریت توسعه مصلی کرج را به عهده گرفته است، افزود: با بررسی های صورت گرفته، نواقص شناسایی و بر اساس گزارش مشاوران طرح، اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال برای مقاوم سازی و اجرای درست پروژه صرف شده است.
احمدی نژاد میزان پیشرفت فیزیکی این مصلی در زمان حاضرمناسب ارزیابی کرد واظهارداشت: به لحاظ فنی و مقاوم سازی ساخت این مصلی خوب پیش رفته است.
مصلی امام خمینی (ره) هرچند بخش هایی از آن در دست تکمیل است اما سالهاست که نماز عبادی سیاسی جمعه در آن برگزار می شود.
7410/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي شهرداري كرج اختصاص اعتبار مصلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: طی سال گذشته از اعتبارات تبصره ۱۸ در راستای ایجاد اشتغال و جهش تولید در سطح استان ۳۷۶ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص و به بانک‌ها معرفی کردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی حیرانی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جلسه کارگروه بسیج سازندگی شهرستان نقده با اشاره به اینکه این کارگروه در سطح استان به ریاست استاندار و ماهانه با معاونین برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال ((جهش تولید با مشارکت مردم)) سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در قالب دو قرارگاه اقتصاد مقاومتی و قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی ابلاغ مأموریت شده است.

وی افزود: طی سال گذشته از اعتبارات تبصره ۱۸ در راستای ایجاد اشتغال و جهش تولید در سطح استان ۳۷۶ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص و به بانک‌ها معرفی کردیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همچنین ۸۵۰ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌آفرین مردم پایه در تمامی شهرستان‌های استان ایجاد شده است.

حیرانی از عدم محدودیت قیر رایگان در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: هر شهرستانی پیشقدم باشد می‌تواند بیشترین مقدار را جذب کند که به ازای هر کیلومتر ۴۵ تن قیر تخصیص داده می‌شود.

وی یادآور شد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) هم با اولویت تأمین آب شرب روستایی و شهری، ساخت مدارس و راه‌های روستایی و مسکن روستایی در راستای رفع محرومیت از چهره مناطق محروم اقدام می‌کند.

کد خبر 745240

دیگر خبرها

  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • مصلی آماده میزبانی از نمایشگاه کتاب می‌شود
  • صرف ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های شاخص سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • اختصاص ۱۲ میلیارد تومان برای تقویت روشنایی شهر ابهر
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • اختصاص پنج هزار میلیارد ریالی مسئولیت اجتماعی نفتی‌ها در شیراز