Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-معاون برنامه ریزی شهرداری تهران از لزوم بارگذاری اطلاعات مؤسسین شرکت‌های پیمانکاری بر روی سامانه شفافیت خبر داد.

حجت میرزائی در گفت وگو با ایسنا، در مورد سرانجام بارگذاری اطلاعات قراردادهای شهرداری برروی سامانه شفافیت، گفت: هرنوع اطلاعاتی که به زندگی مردم مربوط می‌شود اعم از خرید و فروش در شهرداری، وضعیت استخدامی، انتصابات، پروژه‌های اولویت دار، بودجه تخصیص یافته و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. باید به اطلاع مردم برسد.

وی با بیان اینکه بارگذاری اطلاعات در سایت شفافیت آغاز راه است، افزود: معتقدیم که در مسیر شفافیت چهار گام اصلی باید طی شود که در مرحله اول بارگذاری اطلاعات است، در گام دوم نظاره گری مردم، کارشناسان و... در مرحله سوم پاسخگویی مسئولان شهرداری و در گام چهارم اصلاح فرایندها و خطاها باید در دستور کار قرار گیرد که در حال حاضر در ابتدای گام اول هستیم و انتظار داریم این مسیر تا انتها ادامه داشته باشد.

میرزائی گفت: در بررسی اطلاعات قراردادهایی که برروی سامانه منتشر شده می بینیم که یک چهارم قراردادها با تر ک تشریفات انجام شده و این امر می‌تواند آغاز اصلاح باشد.بنابراین می‌بایست خطاها در روش و ابهامات توسط مردم شناسایی شود تا نسبت به اطلاح آنها اقدام شود و اگر شورا الزام کند تمام قراردادهای شهرداری را می‌توان منتشر کرد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد شائبه وجود پیمانکاران صوری در قراردادهای شهرداری گفت: می‌توان برای حل این ابهام، علاوه بر اطلاعات قراردادها، مشخصات مؤسسین شرکت‌ها نیز بر اساس اطلاعات سامانه ثبت شرکت‌ها و.... را نیز درج کنیم تا مردم امکان شناسایی و قابلیت رهگیری ذی نفعان اصلی را داشته باشند.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس

شهردار تهران درباره در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس در تهران گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر  در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت : موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود:  در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم. 

زاکانی گفت:  ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله گردها در تهران/ سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند ؟
  • سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند؟
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله‌گرد‌ها در تهران
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله گردها در تهران | سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند ؟
  • پشت پرده سلاطین زباله تهران فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع است