Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@08:23:21 GMT

فرصت توسعه براي شهرستان ها بايد فراهم شود

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۲۴۷۷

فرصت توسعه براي شهرستان ها بايد فراهم شود

خبرگزاري آريا - کرمانشاه - ايرنا - استاندار کرمانشاه گفت: توسعه متوازن همه شهرستان ها براي مديريت ارشد استان مهم است و در اين ميان نمي توان حق توسعه شهرستان ها را ناديده گرفت.

روابط عمومي استانداري کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از هوشنگ بازوند در نشست شوراي برنامه ريزي استان اعلام کرد: توسعه شهر کرمانشاه به عنوان مرکز استان بسيار مهم است ولي در کنار آن سهم عادلانه شهرستان ها از اعتبارات نيز بايد در تصميم گيري ها لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: اعتبارات استاني سال 97 توسط سازمان مديريت و برنامه ريزي و با لحاظ کردن 26 شاخص به صورت شهرستاني تقسيم شده است.
استاندار کرمانشاه تاکيد کرد؛ اعتبارات استان محدود است و دستگاه ها بايد در هزينه آن بسيار دقت کنند.
بازوند در ادامه يکي از مشکلات موجود استان را مربوط به عملکرد ضعيف برخي ادارات در زمينه انتخاب پيمانکاران توانمند دانست و گفت: انتخاب پيمانکاران ضعيف براي پروژه ها موجب ايجاد رکود مي شود و دستگاه ها بايد در اين زمينه دقت بيشتري کنند.
وي اظهار داشت: مبادله ديرهنگام موافقت نامه ها موجب ايجاد رکود در استان مي شود لذا بايد سازمان مديريت و برنامه ريزي يک چهارچوب مناسب براي تسريع در اين روند ارائه دهد.
وي گفت: حداقل 80 درصد موافقت نامه ها بايد تا 20 تيرماه مبادله شوند.
استان کرمانشاه با 2 ميليون نفر جمعيت داراي 32 شهر و 2 هزار و 622 روستا است.
8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است

نماینده شهرستان فلارد در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: کافی نبودن اعتبارات عمرانی شهرستان فلارد دلیل اصلی پیشرفت نکردن این شهرستان است.

محمد قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: ساماندهی حریم رودخانه و مسیل‌ها همچنین پارک گردشگری شهرستان فلارد باید تعیین تکلیف شود و بودجه مورد نیاز آن با توجه به موافقت‌نامه سازمان برنامه و بودجه استان در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبارات لازم در حوزه‌های مختلف شهرستان فلارد و موافقت‌نامه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با ادارات، افزود: کافی نبودن اعتبارات عمرانی شهرستان فلارد دلیل اصلی پیشرفت نکردن این شهرستان است.

نماینده شهرستان فلارد در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به تأمین اعتبارات توسعه بیمارستان شهید ارجمند شهر مال خلیفه، تصریح کرد: با توجه به این‌که طرح توسعه بیمارستان شهید ارجمند شهر مال‌خلیفه به تصویب رسیده و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ابلاغ شده، هنوز تأمین اعتبار لازم برای آن صورت نگرفته است.

قنبری با اشاره به چهار بانده شدن جاده گوشکی به قرح گفت: هر روز جوانان زیادی در این جاده کشته می‌شوند و تأمین اعتبار پروژه این جاده ضرورت است.

کد خبر 749909

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی