Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسوول غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: مشاوران متخصص در موضوعات مختلف اعتقادی، خانوادگی، احکام، پژوهشی و موضوعات روز نظیر فضای مجازی در بخش حوزوی نمایشگاه به مخاطبان خدمات ارایه می کنند.

حبیبی مسوول غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، درباره حضور این مرکز در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم، گفت:  این غرفه در نمایشگاه امسال محصولات انتشار یافته نشر هاجر وابسته به حوزه های علمیه خواهران و پایان نامه‌های برتر طلاب سطح دو و سه را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین گزارش عملکرد 21 ساله مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در قالب پوستر کتابچه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

حبیبی درباره بخش های مختلف این غرفه، عنوان کرد: این غرفه شامل بخش‌هایی نظیر نمایش کتاب و غرفه کودک خلاق قرآنی است که زمینه آشنایی با قرآن و محصولات قرآنی را برای کودکان تدارک دیده است.

مسوول غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران افزود: امسال قرار است که سه نشست تخصصی ویژه حوزه‌های علمیه برگزار شود که هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده است.

وی بیان داشت: از جمله کارهای مهم امسال ما همچون سال‌های قبل حضور مشاوران متخصص در موضوعات مختلف اعتقادی، خانوادگی، احکام، پژوهشی و موضوعات روز نظیر فضای مجازی است که هر روز حدود 7 مشاور به بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآنی مشاوره می‌دهند که سه نفر این مشاوران  از جامعه‌الزهرا(ع) و چهارتای آنها از مرکز مدیریت هستند.

حبیبی درباره محصول جدید امسال مرکز مدیریت برای نمایشگاه قرآن، گفت: برای امسال ما در این نمایشگاه دانشنامه شعر مهدوی را ارائه می‌دهیم که 29 جلد است و تمام اشعاراز قرن چهارم تا قرن 14مربوط به امام مهدی(عج) طی سال گذشته در آن دانشنامه جمع آوری شده است.

وی در ادامه ابراز کرد: همچنین در این نمایشگاه موسوعه امام زمان(عج) و امام منتظر(عج) را داریم که به معرفی زندگی نامه امام زمان(عج) از زمان غیبت کبری و یاران ایشان می‌پردازد.

مسوول غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در پایان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه پایان نامه‌های قرآنی طلاب تحت عنوان سرمه هدایت به کتاب تبدیل شده و به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

 

پایان پیام/487

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام خبرگزاری شبستان دولت مجلس نمایشگاه قرآن ماه مبارک رمضان حسن روحانی آمریکا آذربایجان غربی نمایشگاه قرآن کریم نمایشگاه قرآن نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)

ایسنا/اردبیل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که استان اردبیل هم در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

غرفه استان اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در سالن شماره ۴۱ مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و غرفه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل هم در سالن شماره ۳۵ مرکز نمایشگاه‌ها میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب