Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالهاست که ورودی شهر یاسوج از سمت فلکه جهاد شاهد حضور غول بزرگ آبی رنگ آهنی است که نام ساختمان جدید شرکت توزیع برق استان را به یدک می کشد و نیمه کاره مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ امروزه زیباسازی چهره شهر به بخش مهمی از هویت شهری و گفتمان ملی فرهنگ شهرهای مختلف تبدیل شده است و مبنای تفکر طراحی و ساخت و ساز آنها بر اساس هنر، معماری و فرهنگ هر ملت شکل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به پایتخت طبیعت ایران معروف است که غیر از زیبایی هایی طبیعی و خدادادی بهره کمی از زیبایی شهری برده است.

سالهاست که ورودی شهر یاسوج از سمت فلکه جهاد شاهد حضور غول بزرگ آبی رنگ آهنی است که نام ساختمان جدید شرکت توزیع برق استان را به یدک می کشد و مدتی به صورت نیمه کاره مانده بود.

این غول بزرگ آهنی با نام ساختمان اسکلت فلزی 9طبقه پیچ و مهره ای، سه طبقه آخر آن غیر از اسکلت فلزی آن هیچگونه کاری روی آن صورت نگرفته است، از سال 1393 پروژه ساخت آن شروع شده است و زمان بهره برداری پیش بینی شده آن سال 1397 است.

حال باید گفت آیا ساختمانی که مدتی به صورت نیمه کاره رها شده است و حداقل سه سال از شروع پروژه آن می گذرد می تواند طبق پیش بینی مسوولین امر در سال جاری به بهره برداری برسد یا نه؟!

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: این ساختمان هم اکنون در حال اجرای روند خود است و دلیل کندی انجام مراحل آن، اعتراض شرکت فرودگاهی استان به علت ارتفاع ساختمان است که هنوز حل نشده است.

 

داوود راهزادی افزود: تا آن مقدار که شهرداری به ما  پروانه ساخت و مجوز داده است اجرا می کنیم و اگه با فرودگاه به توافق نرسیدیم، طبقات آخر را کار نمی کنیم.

 

وی عنوان کرد: منبع تامین اعتبار این ساختمان از منابع داخلی است و مهندسین اجرای پروژه هم اکنون در حال فعالیت هستند.

 

باتوجه به اظهارات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، چند طبقه آخر این ساختمان که اسکلت فلزی پیچ و مهره آن ایجاد شده، ساخته نمی شود.

 

اکنون این سوال مطرح است که آیا واقعا مهندسین ناظر و مهندسین اجرای پروژه، قبل از احداث چنین اسکلت فلزی بزرگی که در مسیر تردد هواپیمای فرودگاه یاسوج است، نباید بررسی دقیق تری انجام داداه تا از هدر روی بیت المال جلوگیری کنند؟؟

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت

وزیر نفت با بیان اینکه امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار امسال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری، با بیان اینکه امروز ریل‌گذاری برای حضور شرکت‌های پتروشیمی و هلدینگ‌های بزرگ کشور در چهار حوزه ذخیره‌سازی گاز، تولید بنزین در واحدهای متانولی، توسعه میدان‌های گازی و جمع‌آوری گازهای همراه نفت انجام شده است، گفت: شرکت‌های پتروشیمی در دو سال اخیر نشان دادند که می‌توانند به‌خوبی پروژه‌های بزرگ نفت و گاز در بخش بالادستی را با کمک شرکت‌های ای‌اندپی مدیریت کنند.

وی با یادآوری اینکه در دولت‌های قبل در مقابل حضور بخش خصوصی در بخش سرمایه‌گذاری بخش‌های بالادستی مقاومت زیادی می‌شد، افزود: امروز شاهد شکسته‌شدن این سد هستیم.

وزیر نفت گفت: امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در سال جاری آغاز می‌شود.

اوجی با بیان اینکه امسال تولید نفت ایران جهش خواهد داشت و در تولید گاز هم با افزایش روبه‌رو خواهیم بود، تصریح کرد: ۶ میلیون تن به ظرفیت تولید سالانه محصولات پتروشیمی و روزانه ۵۰ هزار بشکه به ظرفیت پالایش نفت کشور افزوده می‌شود.

این خبر در حال تکمیل است ...

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت