Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضا حیدری‌زاده، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: فضای سبز و بوستان‌ها یکی از نیازهای ضروری هر شهر محسوب می‌شود و به عنوان دستگاه تنفسی شهری است.

وی به استقبال شهروندان از احداث پارک‌های موضوعی«باغ پرندگان و باغ گلها» اشاره و بیان کرد: طراحی و احداث پارک مینیاتوری، احداث فضای سبز در ورودی شهر و باغ گیاه‌شناسی خلیج‌فارس  جزو برنامه‌های آینده این سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول نور را یکی از اصلی‌ترین عناصر منظر شهری برشمرد و اظهار کرد: شروع طرح مطالعاتی در خصوص ایجاد پارک شب در سطح مناطق سه گانه از دیگر برنامه‌های است که در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرندگان شهرداری فضای سبز مینیاتور برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تولید فصل دوم «چرخ گردون»، ۱۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سعید مرادی تهیه کننده مجموعه «چرخ گردون»، در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنانش گفت: تاکنون ۲۰ قسمت فصل دوم این مجموعه طنز نوشته شده است و ۱۵ اردیبهشت پیش تولید به صورت رسمی آغاز و اول خرداد هم کلید کار زده می شود.

وی افزود: کارگردان فصل دوم هم مثل فصل اول برعهده جواد مزدآبادی است و به احتمال زیاد از اوایل مهر پخش این مجموعه از سیما آغاز شود و ما بلافاصله وارد تولید فصل سوم می شویم و هیچ فاصله زمانی بین فصل دوم و سوم نخواهیم داشت.

مرادی درباره محل فیلم برداری فصل دوم «چرخ گردون» گفت: در حال تصمیم گیری هستیم یا همان پارک لاله خواهد بود یا مکان دیگری که همان فضای پارک را داشته باشد انتخاب خواهد شد. 

وی گفت: در فصل دوم کلیه بازیگران فصل اول را بازی می کنند و چون گروه نویسندگان تغییر کرده است چند بازیگر جدید به فصل دوم اضافه شده است مثل سپند امیر سلیمانی و مونا کرمی و برخی دیگر از دوستان.

وی افزود: دو شخصیت اصلی مجموعه آقایان خمسه و لولایی هم همچنان هستند. در فصل دوم فضای کار ، فضای بیرونی است. فصل دوم امتداد همان قصه و روایتهای فصل اول است و با توجه به توصیه برخی از مسئولان سازمان صداوسیما، در فصل دوم گرایش فیلم نامه به سمت وقایع و اتفاقات روز است و سعی کردیم آن چیزی که چالش ها و دغدغه های عموم مردم است بیشتر به آن بپردازیم مثل بحث اجاره خانه و تحولات اقتصادی و مسایلی که در روند روزمره زندگی مردم تاثیرگذار است در قالب طنز به آنها پرداخته می شود.

وی درخصوص تولید فصل اول این مجموعه در فضای بیرون گفت: برخلاف گذشته که بیشتر آثار در محیط بسته تولید می شد، در تولید این اثر تصمیم بر این شد که فضای فیلم برداری در پارک لاله انجام شود که کار سختری است کار در فضاهای بیرونی، و یکی از چالش هایی که در تولید این مجموعه در فضای بیرونی داشتیم، بحث صدا بود ولی به علت احترام به ذائقه مخاطبین فیلم برداری را در محیط بیرون انجام دادیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • مکان احداث دومین پارک بانوان اراک مشخص می‌شود
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ فروردین‌
  • بودجه سازمان سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • آغاز تولید فصل دوم «چرخ گردون»، ۱۵ اردیبهشت
  • کنترل و مبارزه با آفات و بیماری های فضای سبز شهر یزد
  • خودکفایی شهرداری قم در تولید گل و گیاه برای فضای سبز شهر
  • آخرین وضعیت معلولان در تهران | ۴ هزار نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی در بین معلولان داریم | لزوم ایجاد یک پارک ویژه برای این شهروندان
  • درخواست سازمان بهزیستی برای احداث پردیس توانمندسازی در پایتخت
  • ایجاد سومین مرکز مشاوره و امداد گل و گیاه در مشهد