Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران پیش از دیدار با تیم ملی ترکیه در مصاحبه با سایت sporx ترکیه گفت: تیم ملی ترکیه در همه ادوار تاریخ تیم خوبی بوده است و با نگاه به پیشینه این تیم متوجه می شوید که افتخارات زیادی را کسب کرده ولی باعث تعجب من است که ترکیه از راه یابی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باز مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیه کشوری است که با فوتبال شناخته می شود و غیبت ترکیه در جام جهانی ناراحت کننده است. امیدوارم در آینده ترکیه تیمی خوب تشکیل دهد و در جام جهانی حضور پیدا کند. از فدراسیون فوتبال ترکیه نیز از امکاناتی که برای ما فراهم کرده تقدیر و تشکر می کنم.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه درباره گروه یوزها در جام جهانی گفت: گروه بدون شک گروه سختی است و به نوعی گروه مرگ است. بازی های سختی را پیش رو داریم و ما در این رقابت ها تمام تلاش خود را می کنیم. در روسیه به دنبال شگفتی سازی هستیم تا از گروهمان صعود کنیم. تنها هدف ما این است تا از مرحله گروهی صعود کنیم.

کی روش درباره مواجه با پرتغال و رونالدو گفت: پرتغال در سال ۲۰۱۶ قهرمان اروپا شد. به نظرم پرتغال در کنار تیم هایی مانند برزیل، فرانسه، اسپانیا  و آلمان شانس اول کسب عنوان قهرمانی هستند. البته آرژانتین، انگلیس و بلژیک نیز قدرتمند هستند. رونالدو هم به عنوان بهترین بازیکن جهان در ترکیب پرتغال حضور دارد.

سرمربی تیم ملی ایران در پایان درباره سوال خبرنگار ترکیه مبنی بر اینکه مسی بهتر است یا رونالدو، گفت: مقایسه کردن این دو بازیکن باهم به نظرم عادلانه نیست. مسی و رونالدو هر دو بازکنان بزرگی هستند. این مقایسه مثل مقایسه یک شاهزاده به یک پادشاه است. دنیای فوتبال شاهزاده ها و پادشاهان زیادی داشته که نیاز به صلح دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور