Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مرجان سلحشوري نماينده پومسه کشورمان در پنجمين دوره مسابقات قهرماني آسيا 2018 موفق شد بر سکوي نايب قهرماني بايستد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون تکواندو، پنجمين دوره مسابقات پومسه قهرماني آسيا 2018 از صبح امروز (پنجشنبه – 3 خردادماه) در سالن «پوتوا» شهر هوشمينه آغاز و فردا (جمعه – 4 خردادماه) به پايان مي‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پايان رقابت‌هاي بخش انفرادي رده سني 18 تا 30 سال زنان، مرجان سلحشوري موفق شد با کسب 8/30 امتياز عنوان نايب قهرماني اين دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد. نماينده کره‌جنوبي با 8/45 امتياز مدال طلا کسب کرد و نماينده چين تايپه نيز با 8/26 امتياز سوم شد.
گفتني است هدايت تيم زنان بر عهده «فاطمه اسدپور» به عنوان سرمربي است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پومسه قهرماني آسيا سلحشوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا