Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم تاجیک نوری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده شمیرانات اظهار داشت: تقریبا کار امدادرسانی تمام شده است، اما احتمال گرفتاری ۳ نفر که طبق گزارش های مردمی زیر آوار ناشی از سیل محبوس هستند، را می دهیم.

وی افزود: بر این اساس تیم های جستجو را به محل مورد نظر واقع در روستای «رودک» فرستادیم، تا عملیات جستجو و امدادونجات انجام پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت: در حال حاضر سگ های جستجو گر در «لواسانات» و «رودبار قصران» مستقر هستند و عملیات جستجو برای یافتن افراد گرفتار در سیل همچنان ادامه دارد.

تاجیک نوری با بیان این که تمام جاده های منتهی به لواسان و رودبار قصران باز است، گفت: البته در برخی از راه ها کیفیت جاده مانند سابق نیست و سیل خسارات فراوانی وارد کرده است.

وی از مردم خواست، در صورتی که کار ضروری ندارند، از سفر به لواسانات و رودبار قصران بپرهیزند و افزود: در حال حاضر وضعیت بحرانی و فوق العاده در منطقه حاکم است و طبق پیش بینی های هواشناسی امروز عصر نیز شاهد جبهه ای ناپایدار در مناطق مذکور هستیم، البته شدت بارش ها و ناپایداری ها کم تر از روز گذشته پیش بینی می شود، اما به هرحال لازم است، افرادی که در حریم کوهستان یا رودخانه زندگی می کنند، بیش از پیش مراقب باشند و افراد دیگر نیز از سفر به این مناطق خودداری کنند.

بر اساس این گزارش، بعد از ظهر چهارشنبه بارش شدید و وقوع سیل سبب طغیان رودخانه جاجرود و وارد شدن خساراتی به ابنیه، زیرساخت ها، جاده ها، برخی مغازه ها و منازل و خودروها شد و همچنین تاکنون ۶ نفر در اثر وقوع سیل مصدوم شدند.

کد خبر 4267255

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان تهران سیل شمیرانات ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند بارش باران مشهد خرم آباد سوم خرداد فتح خرمشهر اشتغال یاسوج تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اشیای عتیقه ۲۰۰ میلیاردی ریالی در رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ سردار حسن پورجانشین فرمانده انتظامی گیلان افزود: ماموران کلانتری ۱۶ رودبار هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی رودبار به یک بسته پلاستیکی که در زیر یک درخت بود، مشکوک شده و پس از بررسی، ۴ عدد ظرف سفالی عتیقه از داخل آن کشف کردند.
سردار حسین حسن پور افزود: کارشناسان ارزش این اشیای عتیقه را  ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • لحظات نفس‌گیر نجات یک کودک از زیر آوار خانه‌ای در غزه + فیلم
  • گزارش بارش‌ها طی امروز و فردا در این استان‌ها/ از تردد در این جاده‌ها خودداری کنید
  • از تردد در این مسیر‌ها خودداری کنید
  • توفان، باران و مه جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • دامداران از چراندن احشام در مزارع، خودداری کنند
  • بمباران سنگین جنوب لبنان توسط اسرائیل
  • کشف اشیای عتیقه در رودبار
  • بمباران سنگین مرکز اورژانس در لبنان توسط رژیم صهیونیستی
  • کشف اشیای عتیقه ۲۰۰ میلیارد ریالی در رودبار
  • کشف اشیای عتیقه ۲۰۰ میلیاردی ریالی در رودبار