Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-بازیکنی که فصل قبل با شادی گل عجیبش پرسپولیسی را ناراحت کرد در تیررس استقلال قرار دارد.

 استقلال در فصل جابجایی تابستانی بیش از هر چیزی به دنبال تقویت خط حمله خود است.

شفر به خوبی می داند که احتمال جدایی مامه تیام بسیار زیاد است و بعید به نظر می رسد که این مهاجم سنگالی با وجود پیشنهادهای خوبی که به او می شود در آبی پوشان باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در صورت جدایی تیام بازهم در خط حمله خود به مشکل خواهد خورد و  همین باعث شده تا آبی پوشان به صورت جدی به دنبال تقویت خود در تابستان باشند.

بعد از جذب الهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی جوانان نوبت به مذاکره با یک مهاجم دیگر رسیده است. بازیکن جدید مورد علاقه آبی پوشان مرتضی آقا خان ستاره پیکان در فصل قبل است.

آقا خان بعد از گل زیبایی که فصل قبل به پرسپولیس زد و شادی عجیب و جنجالی که داشت نشان داد که به استقلال علاقه دارد و از آن زمان خبرهایی درباره حضور او در آبی پوشان پایتخت به گوش می رسد. او ۲۵ سال سن دارد و سابقه بازی  کردن در مس رفسنجان و استیل آذین را هم در کارنامه دارد.

بازیکن مورد علاقه استقلال هم توان بازی کردن به عنوان هافبک تهاجمی را دارد و هم به عنوان مهاجم نوک از او استفاده می شود. او در زدن ضربات آزاد تبحر دارد و می تواند بازیکن خوبی برای آبی پوشان باشد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

بیشتر بخوانید: آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229454 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟