Web Analytics Made Easy - Statcounter

بمناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس سال 61 مراسم صبحگاه مشترک و غباروبی مزار شهدا در بجستان برگزار شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان نیوز، همزمان با  آزاد سازی و فتح خرمشهر درعملیات غرور آفرین بیت المقدس  وسوم خرداد به عنوان نقطه عطف تاریخ ۸ ساله دفاع مقدس که سالگرد آن همواره فرصت مناسبی برای انتقال رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و شهدا به نسل جوان انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین مناسبت  صبحگاه مشترکی با حضور کلیه نیروهای مسلح با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان و مسئولان، و مسئولان ادارات  در محل بهشت جوادالائمه بجستان  برگزار شد.

 

گفتنی است ادای احترام به مقام شامخ شهداء وغبار روبی مزار شهدا، بازدید از نیروهای مسلح مستقر در میدان صبحگاه، اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی و اجرای نیایش از برنامه های این آیین بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، گفت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح است. - اخبار استانها -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با نیروهای عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان مرکزی، اظهار داشت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح است و سلاح کارآمد نیروهای مسلح انگیزه‌های دینی و معنوی است، فداکاری نیروهای مسلح و تلاش این افراد برای حفاظت از آرمان‌ها و مرزهای کشور بسیار ارزشمند است و همواره ثابت کرده‌اند که مسیر را به درستی طی کرده‌اند.

وی افزود: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد کشور توانسته در منطقه بدرخشد و برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی باید هر روز آماده‌تر از گذشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مدیران و مسئولان نیروهای مسلح پیشانی سربازان این مرز و بوم هستند و اخلاق‌مداری و تعهدمداری این افراد بسیار مهم و وظیفه‌ای خطیر است به طوری که در آیات قرآن بر اخلاق‌مداری و صداقت تاکید شده است و این خصلت‌های اخلاقی در سختی‌ها نمایان می‌شود، خودسازی باید به نحوی باشد که در بروز سختی‌ها نیز این خصوصیت‌های اخلاقی پابرجا بمانند.

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه نیروهای مسلح، معلمان، اساتید دانشگاه و علمای دینی اقشاری هستند که در تقوا، شب زنده‌داری، ایثار و فداکاری باید پیشگام باشند، گفت: آمادگی هر چه بیشتر نظامی و تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه‌های آمریکا و متحدانش در منطقه در گام دوم انقلاب اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

امام جمعه اراک با تاکید بر حمایت و رسیدگی دولت نسبت به تامین مسکن نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح باید نسبت به شناسایی تمام نقاط ضعف دشمن، محل قرار گیری موشک‌ها، نقاط حساس و پایگاه‌ها اقدام کند به این موارد اشرافیت کامل داشته باشد، چرا که با این اقدامات می‌توانند دشمن را غافلگیر و از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی دفاع کنند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند