Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- 'آنگلا مرکل' صدراعظم آلمان اظهار کرد برلین و پکن از توافق هسته‌ای ایران به شکل فعلی آن و بدون حضور آمریکا حمایت می کنند.

«آنگلا مرکل» امروز پنجشنبه در کنفرانس خبری مشترک با «لی که چیانگ» نخست وزیر چین در پکن افزود: اگرچه ممکن است تحریم‌ها علیه ایران منجر به خروج برخی شرکت‌های اروپایی از ایران شوند اما آلمان به برجام پایبند خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدراعظم آلمان در ادامه تاکید کرد: اگرچه توافق هسته‌ای سال 2015 با ایران با توافق ایده‌آل فاصله دارد، اما گزینه‌های دیگر نیز گزینه‌های پایداری نخواهند بود.

آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان و لی که چیانگ نخست وزیر چین همچنین در این نشست خبری بر توسعه روابط دو جانبه تاکید کردند.
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان که برای دیداری دو روزه به چین سفر کرده است در بخش دیگری از سخنانش در نشست خبری با نخست وزیر چین گفت: برلین از سرمایه گذاری چین در آلمان حمایت می کند.او همچنین از سیاست های اخیر چین مبنی بر حمایت از سرمایه گذاری های خارجی استقبال کرد و گفت: دو کشور می توانند در زمینه خودرو سازی سرمایه گذاری مشترک انجام دهند.

نخست وزیر چین هم در این نشست گفت: پکن از حضور شرکت های آلمانی در چین استقبال و از سرمایه گذاری های آنها محافظت می کند.او با اشاره به اینکه پکن همیشه از اروپای متحد و مرفه حمایت کرده است گفت: چین و آلمان هر دو تجارت آزاد جهانی را تقویت کرده اند.
نخست وزیر چین اظهار کرد پتانسیل زیادی برای همکاری بین چین و آلمان وجود دارد.این یازدهمین سفر مرکل به چین از سال ٢٠٠٥ میلادی تاکنون بشمار می رود.دونالد ترامپ روز 18 اردیبهشت ماه خروج کشورش را از توافق هسته ای 1+5 با ایران اعلام کرد.
این اقدام با انتقادهای گسترده ای روبرو شد و دیگر کشورهای این توافق از جمله چین، آلمان، فرانسه و انگلیس اعلام کردند که به این توافق پایبند می مانند

ایرنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه

دیوید کامرون وزیر خارجه انگلیس در اظهاراتی سعی کرد تا مفاد پیش نویس توافق آتش بس ارائه شده به حماس را «سخاوتمندانه» جلوه داده و توپ را در زمین این گروه بیاندازد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کامرون امروز دوشنبه درحالیکه رژیم صهیونیستی تا کنون مانع از دستیابی به توافق آتش بس در غزه بوده است، گفت که امیدوار است حماس پیشنهاد پیش روی خود را بپذیرد.

غرب با تلاش برای انداختن توپ در زمین حماس با همدستی اسرائیل پیشنهادهایی را ارائه می‌دهد که به نظر برای این گروه قابل قبول نیست. کامرون همچنین گفت: این جنگ تا زمانیکه همه اسرا آزاد نشوند، پایان نخواهد یافت.

آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده تلویزیونی!

وی در جریان نشست ویژه مجمع اقتصاد جهانی در ریاض مدعی شد که رهبری حماس و افراد مسئول عملیات 7 اکتبر باید برای داشتن افق سیاسی یک راه حل دو دولتی، غزه را ترک کنند.

وزیر خارجه انگلیس ادعا کرد که این پیشنهاد شامل یک آتش بس پایدار 40 روزه و آزادی احتمالا هزاران اسیر فلسطینی در قبال آزادی اسرای اسرائیلی می‌شود.

کامرون با ادعای اینکه پیشنهاد «خیلی سخاوتمندانه» است، افزود: تمام فشار در جهان و همه چشم‌ها در جهان باید روی آنها (حماس) باشد و بگوید که توافق را قبول کن.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • توافق آلمان و فرانسه روی پروژه مشترک تسلیحاتی پیشرفته
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!