Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پرونده بانک های متخلف به زودی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که به این منظور برگزار می شود بررسی و با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در حاشیه مراسم معارفه رئیس دادگستری شهرستان آزادشهر به مالباختگان پرونده موسوم به پرهام گفت: پرونده شرکت موسوم به پرهام فراموش نشده است، بنده شخصا پیگیر هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با پیگیری های انجام شده برای تسریع در رسیدگی، دو متهم این پرونده از شهر سرباز به مرکز استان سیستان و بلوچستان شهر زاهدان انتقال داده شده اند و به زودی این پرونده اتخاذ تصمیم می شود.

 

هاشمیان در ادامه سخنان خود به عزم دستگاه قضایی استان برای رفع موانع سرمایه گذاری در استان هم اشاره کرد و گفت: در بررسی های صورت گرفته از سوی ستاد اقتصاد مقاومتی استان متوجه شدیم برخی بانک ها با دریافت سودهای غیرمتعارف بر خلاف بخشنامه های بانک مرکزی گاهی تا 40 درصد سود دریافت می کنند که این عمل کار را برای سرمایه گذاران و تولید کنندگان سخت می کند.

 

وی تصریح کرد: پرونده بانک های متخلف به زودی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که به این منظور برگزار می شود بررسی و با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

این مقام ارشد قضایی استان در ادامه سخنان خود با تشریح عملکرد دادگستری های استان در سال گذشته، گفت: پارسال  حدود 400 هزار پرونده در محاکم  و شعب شورای حل اختلاف رسیدگی شد که پاسخگویی به مراجعان این تعداد پرونده، وقت و انرژی زیادی از همکاران ما گرفت.

 

هاشمیان افزود: با اجرای طرح های پیشگیری و استفاده از مشارکت های مردمی به دنبال کاهش ورودی پرونده ها به محاکم استان هستیم  تا قضات ما برای رسیدگی به پرونده های مهم و حساس وقت بیشتری داشته باشند .

 

وی در این مراسم از رئیس جدید دادگستری شهرستان آزادشهر خواست: استفاده از مجازات های جایگزین زندان، کاهش پرونده های مسن، فراگیری کردن ابلاغ الکترونیک و اجرای برنامه های فرهنگی رابه صورت ویژه در برنامه کاری امسال خود دنبال کند.

 

در این مراسم هادی خسروی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان آزادشهر معرفی و از زحمات رمضان بازاری جامخانه رئیس پیشین دادگستری آزادشهر تقدیر شد.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان دولت نمایشگاه قرآن برجام مجلس ماه مبارک رمضان آمریکا رمضان نمایشگاه قرآن کریم بانک های متخلف ستاد اقتصاد مقاومتی رئیس کل دادگستری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری افتتاح شد.
رئیس کل دادگستری در این آیین که با حضور مسئولان اقتصادی برگزار شد، گفت: باتوجه به فرماشات مقام معظم رهبری و دستورالعمل‌های صادره از قوه قضائیه، تکالیفی در راستای حمایت از اقتصاد بر عهده دادگستری نهاده شده است.
شعبانی گفت: امر تولید نیاز به هم افزایی و مشارکت همه دستگاه‌ها دارد بر این اساس دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری افتتاح شد تا پیگیر مشکلات اقتصادی و یافتن راه حل با همفکری صاحبنظران باشد.
وی تصریح کرد: همکاری دستگاه قضا در مسائل اقتصادی، این بود که پرونده‌های اقتصادی را از فرایند دادرسی عادی خارج کنیم و رسیدگی آنها زود تعیین تکلیف شود.
معاون اقتصادی استاندار هم با بیان اینکه طبق بررسی‌های ستاد اقتصاد مقاومتی، ۱۵ درصد مسائل واحد‌های تولیدی در ارتباط مستقیم با دستگاه قضاست ابراز امیدواری کرد: با افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری، مدت زمان دادرسی به پرونده‌های اقتصادی کوتاهتر شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری