Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری پلیس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی سوم خرداد ماه ؛سالروز آزادی خرمشهر را مظهر اقتدار و مقاومت امت اسلامی در عرصه شکوفایی ظرفیت ها،کارآمدی های مومنانه و توانمندی های ملت ایران برای ایجاد تحولات راهبردی در روند جنگ تحمیلی و رخدادهای پس از آن عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادسازی خرمشهر؛ فصل به یاد ماندنی از حماسه آفرینی مردان بی ادعا 

درمتن این پیام آمده است؛ بدون تردید عملیات بزرگ و غرورآفرین "بیت المقدس" در سوم خرداد ۱۳۶۱ به عنوان یک رخداد بزرگ و سرنوشت ساز، نه تنها جغرافیای جنگ را به نفع رزمندگان اسلام تغییر داد، بلکه تمام معادلات دشمن بعثی را بر هم ریخت و باعث نگرانی بیش از پیش حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان جهت برون رفت از این بحران شد.

تغییری که نه تنها در دوران دفاع مقدس، بلکه در سال های پس از آن دوران باشکوه و پر افتخار نیز اتحاد و روح مقاومت را در کنار ایمان و بصیرت، به عنوان رمز پیروزی در مقابل بیگانگان و توطئه های آنان پیش روی نسل های امروز و آینده سازان واقعی انقلاب قرار داد.

بی تردید آزادسازی خرمشهر یک فصل به یاد ماندنی از حماسه آفرینی مردانی است که با اتکا به قدرت الهی پای به عرصه جهاد نهادند و با نمایش ایمان پولادین خود که برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) است، حماسه ای جاوید را رقم زدند که تمامی قدرتمندان متکبر و مغرور جهان را به حیرت وا داشت.

در این پیام با تأکید بر لزوم بازخوانی و ترسیم روزآمد این رخداد بزرگ و سرنوشت ساز (آزادی خرمشهر) برای نسل های امروز انقلاب و آینده سازان این سرزمین، آمده است: سوم خرداد؛ یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است.

امروز نیز تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، هوشیاری نیروهای مسلح و انسجام مردمی، توطئه های قدرت های استکباری علیه ایران اسلامی را نقش بر آب کرده و در سایه وحدت و یکدلی، ملت قهرمان ایران در برابر تمامی زیاده خواهان چون دژی استوار ایستاده تا همچون گذشته حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای گرانبهای آن از تجاوز اهریمنان مصون بماند.

این پیام با اشاره به اینکه امروز دشمن در پی شکست های  پی در پی از ملت ایران  به "جنگ اقتصادی" روی آورده است ،می افزاید؛ در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری سال؛ " حمایت از کالای ایرانی " نامیده شده  بر همه فرض است که فرامین معظم له را مومنانه چراغ راه قرار دهیم چراکه حمایت از کالای ایرانی نقشه های دشمن را در این جنگ و  عرصه تحمیل و تحریم  اقتصادی علیه ملت ایران خنثی می کند.

در پایان این پیام با تأکید بر لزوم حفظ و ترویج فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس و با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس آمده است: نیروی انتظامی تحت رهبری ولی فقیه و فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) برای حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور پاسداری از انقلاب و دستاوردهای افتخارآمیز و قدرت آفرین آن همواره با الهام از آموزه های حماسی دوران دفاع مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کشف بیش از یک هزار انواع مواد محترقه در جوانرود 

 فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از کشف یک هزار و ۵۶ عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "داریوش محمدی" اظهار کرد: به دنبال اطلاع ماموران انتظامی شهرستان مبنی بر فعالیت یکی از قاچاقچیان در خصوص وارد کردن مواد محترقه غیراستاندارد موضوع در  دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد این فرد قصد انتقال مواد محترقه را از طریق مناطق مرزی به شهرستان‌های استان کرمانشاه را دارد که به همین خاطر گروهی از ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان شناسایی خودروی حامل مواد محترقه را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی نیسان شده و در عملیاتی غافلگیرانه خودروی حامل مواد محترقه را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی جوانرود افزود: در بازرسی از خودرو، یک هزار و ۵۶ عدد انواع مواد محترقه به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، اظهار داشت: افزایش این تعامل باعث ناامن تر شدن فضا برای سودجویان و مجرمان در سطح جامعه می شود.

محموله مواد غذایی قاچاق در سنقروکلیایی کشف شد 

 فرمانده انتظامی سنقروکلیایی از کشف محموله مواد غذایی قاچاق در شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۴ نفر نیز دستگیر شدند. 

 سرهنگ "غضبان احمدی فرد" اظهار کرد: پلیس آگاهی و یگان امداد انتظامی سنقروکلیایی در حین اجرای طرح ارتقاءامنیت اجتماعی به ۲ دستگاه خودرو پژوپارس و پژو ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها، ۷ هزار و ۲۰۰ عدد نوشدینی کاپوچینو، ۴۰ کیلوگرم چای، ۶۴ قوطی ۲۰۰گرمی عطر چای، یک هزار و ۴۴۰ قوطی پودر مواد غذایی و ۱۲۸ لیتر روغن زیتون کشف شد.

سرهنگ احمدی فر ادامه داد: علاوه بر توقیف ۲ دستگاه خودرو، ۴ متهم دستگیر شده نیز برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام مناسب تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی سنقروکلیایی در پایان گفت: پلیس این شهرستان در راستای تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی، مبارزه جدی با قاچاق کالا را جزو اولویت‌های مهم و اساسی خود قرار داده است.

۱۱۳ راس گوسفند قاچاق در کنگاور کشف شد

  جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۱۳ راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰ میلیون ریال در شهرستان کنگاور خبر داد. 

سرهنگ "علیرضا مرزبانی" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی کامیون قصد انتقال تعداد زیادی احشام قاچاق به شهرستان کنگاور را دارد، موضوع در ذستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با تشکیل تیمی عملیاتی نسبت به کنترل مسیر تردد خودروها در محورهای ورودی شهرستان اقدام و در نهایت موفق به شناسایی خودروی حامل احشام قاچاق شدند.

سرهنگ مرزبانی ادامه داد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و بازرسی از آن موفق به کشف ۱۱۳ راس دام قاچاق که فاقد هرگونه مجوز اداره دامپزشکی بود، شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش احشام کشف شده را یک میلیارد و ۲۰ میلیون ریال عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به توقیف خودرو و دستگیری راننده آن، از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی و صدور حکم لازم خبر داد.

سرهنگ مرزبانی در پایان گفت: پلیس با تمام توان به مبارزه با پدیده شوم قاچاق می پردازد و بدون هیچ گذشتی با قاچاقچیان برخورد می شود.

کشف محموله سیگار خارجی قاچاق 

 رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۱۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در کرمانشاه خبر داد. 

سرهنگ "محمدرضا امیری" اظهار داشت: به دنبال انجام اقدامات اطلاعاتی مبنی بر اینکه عده ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید یک محموله سیگار خارجی کرده و قصد انتقال آن را به استان های مرکزی کشور را دارند، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیر تردد و نوع خودروی حامل کالای قاچاق مشخص و تیم عملیاتی اداره قاچاق کالا و ارز به محور کوزران - کرمانشاه اعزام و این محور به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار گرفت.

سرهنگ امیری تصریح کرد: در نهایت یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که حامل بار سیگار قاچاق بود مشاهده و ماموران نسبت به متوقف کردن آن اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: با انتقال خودرو به پلیس آگاهی، ۱۵۰ نخ سیگار قاچاق با مارک های مختلف به ارزش حدود ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی در پایان تصریح کرد: متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم معرفی شد.

باند سرقت در کرمانشاه متلاشی شد 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک باند ۲ نفره سرقت ادوات کشاورزی و منزل که مرتکب ۲۱ فقره سرقت شده بودند، خبر داد. 

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت ادوات کشاورزی در بخش ماهیدشت که با شیوهایی مشابه انجام می شد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و اقدامات اطلاعاتی موفق به ردیابی ۲ نفر از سارقان شدند به همین دلیل دستگیری آن ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ براری خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران این ۲ سارق در حالیکه سوار یک دستگاه خودرو سایپا بودند در حوالی ماهیدشت مشاهده و پس از مدتی تعقیب و گریز خودروی آن ها توقیف و خودشان نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: متهمان در بازجویی اولیه به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت ادوات کشاورزی و یک فقره سرقت از منزل اعتراف کردند.

وی همچنین از تشکیل پرونده و معرفی متهمین به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام مناسب خبر داد.

سرهنگ براری در پایان از اهتمام پلیس برای مبارزه با سرقت و پیشگیری و کشف جرائم در این خصوص خبر داد.

کد خبر 4305120

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس دستگيري سارق گوسفند ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند بارش باران سوم خرداد فتح خرمشهر مشهد خرم آباد اشتغال یاسوج صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با هدف اجرای مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق سازمان یافته فراورده‌های نفتی از سوی رانندگان چند اتوبوس خط کرمان ـ زاهدان مطلع و با بررسی موضوع متوجه شدند، چند نفر از طریق کارت سوخت ۲ دستگاه اتوبوس و برخی مدارک جعلی، اقدام به بارگیری سوخت کرده و آن ها را در مناطق شرق کشور به فروش می‌رسانند.

 وی افزود: در این رابطه با استعلامات انجام شده و پیگیری‌های بعدی ماموران، ۴ متهم دخیل در جعل مدارک و حمل سوخت غیرمجاز دستگیر و از اتوبوس‌ها و مکان‌های دپوی آن ها ۸۳ هزارو ۶۶۶ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست: با توجه به زیان‌های بسیار شدید خروج فراورده‌های سوختی از کشور و خطرات زیاد حمل سوخت از طریق ناوگان حمل مسافر و خودرو‌های شخصی، هر گونه مورد در این زمینه و دیگر جرائم و مفاسد اقتصادی را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان