Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی ۳۵ درصد واحدهای صنعتی این استان خبر داد. ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: در سال 92 و 93 بیش از 50 درصد واحدهای صنعتی این استان راکد بود که هم اکنون این میزان به 35 درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در 3 سال اخیر 125 طرح صنعتی، کشاورزی و تولیدی به چرخه تولید بازگشت، عنوان کرد: یک از مهمترین سیاست‌های دولت یازدهم و دوازهم کمک به راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی بوده است.

دیویده ابراز کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از ابتدای امسال تاکنون 40 میلیارد ریال تسهیلات رونق به 6 واحد تولیدی با اشتغال 25 نفر به بانک‌های عامل پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی این استان نیمه فعال و تعطیل بوده که عزم مجموعه مدیران و متولیان امر در استان بویژه نماینده عالی دولت جدی است.

دیویده با تشریح عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تسهیل در استان در سال 96 بیان کرد: در این سال 2 هزار و 100 میلیارد ریال تسهیلات رونق به واحدهای مختلف تولیدی-صنعتی استان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ش

 

R41452/P1377/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ریس اوژانس ۱۱۵استان گفت: در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند بخش پاتاوه سه دستگاه خودروی پژو 405 در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند.

محمد امین نیکویی نژاد افزود: به محض اطلاع اورژانس 115 تکنسین‌ها و امدادرسان‌های سه پایگاه اورژانس جاده ای به محل حادثه اعزام شدندرئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دو نفر از رانندگان دو دستگاه در دم جان باخته و راننده یک خودروی دیگر با وجود تلاش تکنسین‌های اوژانس و تیم پزشکی جان باخت.

وی عنوان کرد: هر سه دستگاه پژو جز راننده سرنشین دیگری نداشته است که متأسفانه هر سه نفر جان خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان