Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@11:24:37 GMT

استفاده از نمای تمام شیشه‌ای منطقی نیست

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۴۵۹۷

استفاده از نمای تمام شیشه‌ای منطقی نیست

زهرا صدر اعظم نوری با بیان اینکه فلسفه استفاده از نماهای شیشه‌ای بهره مندی بیشتر از آفتاب است، گفت: این موضوع در تهران به استفاده بیشتر از سیستم‌های سرمایشی منتهی می شود.

ایران آنلاین / زهرا صدراعظم نوری با اشاره به استفاده برخی از سازندگان ساختمان از نمای شیشه‌ای گفت: طبق مصوبه شورای شهر استفاده از نمای شیشه‌ای ممنوع است و شهرداری و شهروندان ملزم به اجرای مصوبات شورا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: اگر در مواردی خلاف مصوبه شورا عمل شود، تخلف است و باید با تخلف برخورد شود.

وی افزود: در مورد برخورد با این ساختمان‌ها باید دید که در چه مرحله‌ای هستند و اگر پروانه ساخت صادر شده و نما هم تأیید شده، برای ذی‌نفعان حق ایجاد کرده است؛ لذا جلوگیری از آن خسارت‌هایی را به دنبال دارد که شهرداری باید پاسخگو باشد.

صدراعظم نوری با تأکید بر اینکه فلسفه استفاده از نماهای شیشه‌ای استفاده بیشتر از آفتاب است اظهار کرد: از آن جایی که در تهران معمولا آفتاب زیادی وجود دارد، طبیعی است که استفاده از نمای تمام شیشه‌ای خیلی منطقی نیست.

وی تاکید کرد: از لحاظ فرهنگی مردم ایران در مقابل شیشه مقدار زیادی پرده نصب می‌کنند تا جلوی نور آفتاب را بگیرند. این کار در مجموع سبب می‌شود که مردم ساعات بیشتری را از سیستم‌های خنک‌کننده استفاد کنند و در نهایت موجب اتلاف زیاد منابع انرژی می‌شود./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: ایران دربرابر رژیم صهیونیستی به روش منطقی و مسئولانه عمل کرد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری هفتگی خود پاسخگوی سئوالات خبرنگاران شد.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران

کنعانی در ابتدا درباره عملیات ایران و همچنین ادعاهای مقامات غربی برای پاسخ به ایران گفت: اینکه موضع آمریکا چیست به نظر می‌آید زودهنگام است برای قضاوت، اما لازم است نکته‌ای را اشاره کنم. ایران یک قدرت مقتدر و امنیت آفرین است. اقدام ایران در حمله به برخی مقرهای نظامی رژیم صهیونیستی در سرزمین اشغالی در راستای اعمال حق ذاتی ایران برای دفاع از خود ذیل ماده ۵۱ منشور ملل متحد و همچنین تجاوز اسرائیل به مقر دیپلماتیک ایران در سوریه است.

ایران و دستگاه دیپلماسی و نیروهای مسلح در رخداد اخیر و در واکنش مشروع به اقدام تجاوزکارانه رژیم به روشی حرفه‌ای عمل کردند. ایران به روش منطقی و مسئولانه عمل کرد. هشدارهای لازم را قبل از اقدام داده بودیم. پس از اتمام حجت، مقتدارانه عمل کردیم و در ادامه مقتدرانه عمل خواهیم کرد.

در حال تکمیل...

کد خبر: 1227172 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • عبدی: عملیات «وعده صادق» قدرت نمای مطلق ایران بود
  • بورس امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • آمریکا باید قدردان اقدام منطقی ایران باشد 
  • کنعانی: ایران دربرابر رژیم صهیونیستی به روش منطقی و مسئولانه عمل کرد
  • بورس امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • انتخاب اول طراحان برای نمای ساختمان‌های مدرن؛ آجر نما
  • قوانین و مقررات ساخت‌وساز در شمال
  • بیمه نمای ساختمان با پیچ و رولپلاک
  • بورس امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • لحظه تیک آف از فرودگاه میامی از نمای کابین خلبان (فیلم)