Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@11:19:05 GMT

مسوولان هرمزگان به 750 خانوار نیازمند سرکشی می کنند

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۵۱۳۳

مسوولان هرمزگان به 750 خانوار نیازمند سرکشی می کنند

بندرعباس- ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: مسوولان این استان درقالب طرح مفتاح الجنه ماه مبارک رمضان به 750 خانوار نیازمند زیر پوشش این نهاد سرکشی و مورد دلجویی قرار می دهند.

به گزارش ایرنا، علی الهیاری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این طرح مسوولان دستگاه های اجرایی هرمزگان به همراه خیران در منازل خانواده های محروم و نیازمند حضور یافته و به آن ها کمک می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: هم چنین کمیته امداد هرمزگان آمادگی برپایی سفره های افطاری با مشارکت خیران برای خانواده های نیازمند تحت پوشش را دارد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان اظهار کرد: سال گذشته بیش از 50 میلیارد ریال از سوی خیران استان برای اطعام و افطار نیازمندان و مددجویان زیر پوشش این نهاد هزینه شد.
الهیاری اضافه کرد: ثبت ‌نام حامی در طرح اکرام ایتام، تامین سبدهای غذایی، برنامه زنده تلویزیونی با موضوع جذب مشارکت خیران در کمک به خانواده‌های ایتام، برپایی نمایشگاه دستاوردهای مددجویان و هماهنگی با هیات‌ امنای مسجد و امام‌ جمعه شهرستان ‌ها در جهت پرداخت فطریه از برنامه های کمیته امداد هرمزگان در ماه رمضان است.
وی ابراز داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای کمک ‌رسانی به نیازمندان، فراهم‌ سازی زمینه مشارکت گسترده اقشار مختلف جامعه در طرح‌ های مشارکتی کمیته امداد و توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری است.
این مسوول با اشاره به این که مردم هرمزگان در حوزه انجام مسئولیت‌ های اجتماعی بویژه کمک به نیازمندان همیشه پیشقدم هستند، گفت: خیران و مردم این استان می‌ توانند با تهیه سبدهای موادغذایی و تحویل آن به کمیته امداد با این نهاد در خدمت ‌رسانی به محرومان و مددجویان مشارکت کنند.
55 هزار و 669 خانوار تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند.
7195/ 6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ماه مبارك رمضان طرح مفتاح الجنه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی