Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عزیزی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه در نخستین جشنواره ابوذر بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد و ۲۲ اثر بعد از داوری به عنوان آثار برتر و شایسته تقدیر تجلیل شدند، بیان کرد: حضور همه فعالان عرصه رسانه به خصوص فعالین در تشکل ها و اصناف رسانه ای می تواند سطح کیفی تولیدات ارسالی در این جشنواره را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب های عکس، گزارش، مصاحبه، خبر ، یادداشت یا سرمقاله، کاریکاتور و موشن گرافی در محورهای«مقاومت و دفاع مقدس»، «مسائل صنفی خبرنگاران»، «بصیرت و دشمن شناسی»، «اقتصاد مقاومتی»، «حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی»، «مبارزه با آسیب های اجتماعی» و «خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی» به دبیرخانه جشنواره واقع در سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی ارسال کنند.

عزیزی راد  تاکید کرد: آثار باید در یکی از قالب های نامبرده شده باشد و از یکم مهر ماه ۹۶ تا ۳۰ مهر ۹۷ در یکی رسانه ها و نشریات استانی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری مجوز دار منتشر شده باشد.

دبیر علمی دومین جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان شرقی با بیان اینکه آثار حتما باید با نام و با تایید مهر نشریه باشد افزود: آثار ارسالی خبرنگاران‌ در رسانه ها و نشریات سراسری که نمایندگی و ویژه نامه استانی دارند مورد پذیرش قرار می گیرند.

عزیزی راد خاطرنشان کرد: تمام فعالان رسانه ای استان می توانند در جشنواره شرکت کنند و هر خبرنگار می تواند در همه محورهای اعلام شده بدون هیچ محدودیتی آثار خود را به دبیرخانه ارسال کند و ارسال آثار نیز به صورت دستی و یا از طریق پست و فرم های خاص خواهد بود که بزودی منتشر می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه پیامکی روز دوازدهم «زندگی با آیه‌ها» در آذربایجان شرقی

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقه شماره ۱۲ طرح «زندگی با آیه ها» (ویژه روز دوشنبه ۶ فروردین) به شرح زیر است:

۳ جایزه ۵ میلیون ریالی برای منتخبین به صورت روزانه اهدا خواهد شد.

سوال مسابقه:

در کدام گزینه، رسالت انبیا، دعوت به پرستش خدا و دوری از طاغوت بیان شده است؟


۱- آیه ۱۹۴ سوره اعراف
۲- آیه ۳۶ سوره نحل
۳- آیه ۸۱ سوره اسرا
۴- آیه ۲۸ سوره طه

لطفاً فقط عدد گزینه صحیح را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۷۸ ارسال کنید.

مهلت ارسال پاسخ مسابقه تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۶ فروردین می‌باشد.

کد خبر 6062006

دیگر خبرها

  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • ثبت سه اثر تاریخی منطقه ۵ در فهرست ثبت آثار ملی/ برگزاری چهار جشنواره در سال جاری
  • مسابقه ۱۴ طرح «زندگی با آیه ها» در آذربایجان شرقی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • سوال مسابقه شماره ۱۳ طرح «زندگی با آیه ها» در آذربایجان شرقی
  • موزه سنگ نگاره‌های مراغه گنجینه‌ای از هنر حجاری در آذربایجان شرقی
  • مسابقه پیامکی روز دوازدهم «زندگی با آیه‌ها» در آذربایجان شرقی