Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@15:51:16 GMT

7 طرح براي رونق توليد در هرمزگان تصويب شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۵۱۸۸

7 طرح براي رونق توليد در هرمزگان تصويب شد

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا - معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري هرمزگان گفت: 7 طرح توليدي با اعتبار 14 ميليارد ريال براي ايجاد اشتغال و رونق توليد در استان به تصويب رسيد.

به گزارش ايرنا، ايرج حيدري شامگاه چهارشنبه در نشست کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد در استان افزود: موانع پيش روي سرمايه گذاري در هرمزگان براي رونق توليد و اشتغال مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان داشت: متقاضيان استفاده از تسهيلات بسته حمايتي رونق توليد مي توانند تا پايان خردادماه با مراجعه به سامانه بهين ياب و ثبت درخواست خود در اين سامانه از تسهيلات بهره مند شوند.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري هرمزگان اظهار کرد: انتظار مي رود خروجي نشست هاي کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد هرمزگان به بهبود رونق توليد، اشتغال و هم چنين افزايش رضايت مندي توليد کنندگان و سرمايه گذاران در سطح استان منجر شود.
حيدري اضافه کرد: بايد موانع فعال سازي معادن استان طي نشست مشترکي با اداره کل صنعت، معدن و تجارت، منابع طبيعي، امور اراضي، ميراث فرهنگي و منابع طبيعي بررسي شود و در اين زمينه به عنوان مصوبه کارگروه براي رفع مشکلات اتخاذ شود.
وي گفت: فعال سازي واحدهاي معدني و رفع مشکلات آن، تاثير بسزايي در تامين خوراک صنايع مستقر در هرمزگان، کاهش تردد در جاده هاي ارتباطي و بهبود اشتغال دارد.
اين مسوول ياد آورشد: هم چنين در اين نشست مشکلات پيش روي برخي واحدهاي سرمايه گذاري در هرمزگان مورد بررسي قرار گرفت و دستگاه هاي متولي موظف به سرعت بخشيدن در امور سرمايه گذاري استان شدند.
7195/ 6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این ۶ طرح در حوزه خدمات رفاهی، گردشگری، خدماتی و صنعتی در مناطق مختلف استان بودند.
ضامن فرمدیرکل سرمایه گذاری استان گفت: در سال گذشته ۵۲ طرح با تلاش کارگروه رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشتند.

دیگر خبرها

  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها