Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان گفت: برخی موارد مسوولان بر اساس رابطه و نه بر اساس ضابطه و توانمندی به کارگیری می‌شوند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ، رضوان سلماسی در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر با موضوع بررسی برنامه‌های شهرداری در بخش حمل و نقل بار و مسافر و حمل و نقل و ترافیک، با بیان اینکه یکسری مشکلات در سطح کلان داریم، اظهار کرد: در برخی موارد مسوولان بر اساس رابطه و نه بر اساس ضابطه و توانمندی به کارگیری می‌شوند و به این دلیل بسیاری از چالش‌ها به موقع انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از بهترین راهکارها در نتیجه‌بخشی اقدامات را اطلاع‌رسانی دانست و گفت: وقتی حضور دستگاه‌های متولی را نیاز داریم باید سخن بگوییم شاید پای کار بیایند؛ باید به جامعه و نه چند فرد محدود توجه کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: در شهرداری حوزه‌های مختلف به صورت تخصصی عمل می‌کنند اما سازمان فرهنگی شهرداری طی سال‌های گذشته به شدت مغفول بوده است.

وی با تأکید بر اینکه باید در بحث آموزش ورود کنیم، افزود: هر سازمان متولی پای کار نیاید، نمی‌توانیم همه هزینه‌ها را به عهده شهرداری بگذاریم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان نیز اظهار کرد: به منظور پیگیری وضعیت تحویل ۱۵ اتوبوس خریداری شده باید مسوولان مربوطه حداقل سه بار به تبریز می‌رفتند.

نرگس نورالله‌زاده با بیان اینکه در طرح جامع ترافیکی درخواست از حوزه حمل و نقل و ترافیک این بود که نقاط دارای مشکل در شهر شخص شود، گفت: درصورت امکان برای نقاط دارای مشکل ترافیکی چاره‌ای اندیشیده شود؛ در این خصوص اولویت قرار داده و اگر مشاور طرح جامع راهکاری دارد آن را اجرا کنند و در غیر این صورت خود اقدامی داشته باشند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس مجلس شورای شهر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۵۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعی کردیم شهرداری دارایی‌های خود را خام‌فروشی نکند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این مراسم، اظهار داشت: اتفاق مهمی که در شورای شهر دوره ششم می‌افتد، این است که شهرداری دارایی‌های خود را خام‌فروشی نکند، بلکه به آنها ارزش افزوده ایجاد کند و این ارزش افزوده در جهت توسعه متوازن شهر همدان به‌کارگیری شود.

محمود مسگریان گفت: باید تا جایی که می‌توانیم خدمت به مردم را مورد توجه قرار دهیم، همانطور که مقام معظم در بیانات خود ابتدای سال اشاره داشتند که وحدت و یکپارچگی حفظ شود به این مهم باید توجه داشت.

او با اشاره به اینکه در سایه وحدت پروژه الماس غرب ایجاد شد که در نوع خود بی‌نظیر بود، گفت: این مهم در سایه وحدت، حمایت و پشتیبانی مسئولان مربوطه ایجاد شد که اگر حمایت‌ها همچنان از مدیریت شهری ادامه‌دار باشد، قطعا می‌توانیم خدمات بهتر و بیشتری را به مردم ارائه دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: در حال حاضر منازلی در همدان در مرکز شهر وجود دارد که مالکین آنها سال‌ها منتظرند شهرداری آنها را تملک کند، این املاک در دست وراث افتاده و شهرداری نیز توان تملک آنها را ندارد، چرا که هزینه بالایی می‌خواهد.

مسگریان با تاکید بر اینکه باید برای شهرداری تولید سرمایه کرد تا این سازمان بتواند مشکلات را حل کند افزود: روز گذشته مراجعاتی از مردمی داشتیم که سال‌ها ملک آنها تملک نشده است و مستاصل شده‌اند و باید فکری برای آنها کرد، چرا که برای شهرداری که درآمدی از ارزش افزوده به آن معنا نسبت به شهر‌های دیگر ندارد، چون صنعتی نیست، حل این موضوعات مشکل است.

 

دیگر خبرها

  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • سعی کردیم شهرداری دارایی‌های خود را خام‌فروشی نکند
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان، هیچ خدمتی مؤثر واقع نخواهد شد
  • منابع و مصارف بودجه تبدیل به قانون شده است
  • هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم
  • شهرداری همدان ماهانه ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد