Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@20:25:26 GMT

شیرین ترین خاطره ایرانی‌ها از دوران جنگ

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۵۴۱۲

شیرین ترین خاطره ایرانی‌ها از دوران جنگ

در بهار دومین سال جنگ ورق به نفع ایران برمی گردد. سوم خرداد 1361- رزمندگان اسلام خرمشهر را پس از 19 ماه اشغال، در عملیات بیت المقدس از دست رژیم بعث عراق آزاد کردند.

ایران آنلاین /

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران براساس گزارش پزشکی به بردیا استراحت داد و سعادت با اظهار تاسف از این اتفاق قول داد تا پرقدرت‌تر به تیم ملی برگردد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ که از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود، از امروز وارد فاز جدی‌تر شد.

بردیا سعادت به دلیل گذراندن دوران نقاهت پس از حادثه رانندگی‌اش در ترکیه از هفته گذشته به اردوی تیم ملی پیوست تا با نظر نهایی کادر پزشکی و فنی درصورت نبود مشکل به تمرین بپردازد اما با توجه به نتایج آزمایشات و گزارش پزشکی و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون والیبال انجام شد، با در نظر گرفتن اولویت سلامتی بردیا سعادت، به این بازیکن برای گذراندن کامل دوران نقاهت از حادثه رانندگی استراحت داده شد.

گفتنی است که زمان کمی برای آمادگی و حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ باقی مانده است و این بازیکن با اخلاق تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت ها به استراحت و طی کردن دوران نقاهت خود خواهد پرداخت به همین دلیل خروج وی از اردوی تیم ملی با نظر پائز و موافقت رئیس فدراسیون قطعی شد.

بردیا سعادت در خصوص خروجش از اردوی تیم ملی گفت: در ابتدا از کادر فنی و رئیس فدراسیون والیبال که پس از تصادفی که داشتم جویای احوالم بودند، تشکر می‌کنم. بعد از دوران نقاهتم در ترکیه و پس از ورود به ایران وارد اردوی تیم ملی والیبال ایران شدم اما براساس آزمایش‌هایی که انجام دادم، دکتر نیاز بر این دانست که به خاطر سلامتی‌ام، باید مدتی استراحت کنم.

وی با تاکید بر این که مدت کوتاهی قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی نخواهم بود، تصریح کرد: زمان کمی تا شروع لیگ ملت‌ها باقی مانده است. متاسفانه با وجود انگیزه بسیاری که داشتم و علی‌رغم آمادگی ذهنی و بدنی برای پوشیدن پیراهن و عضویت در تیم ملی کشورم برای چهارمین سال متوالی و همچنین تمایلم برای شاد کردن دل مردم با کسب پیروزی، با شرایطی که بعد از تصادفم به وجود آمد قادر به همراهی تیم ملی نیستم.

بازیکن قطر پاسور والیبال کشور ادامه داد: قطعا تمریناتم را ادامه خواهم داد و امیدوارم با فیزیوتراپی و ریکاوری خوب، پرقدرت تر از قبل به تیم ملی برگردم. بتوانم از این افتخار برخوردار شوم که بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • خاطره خنده‌دار غفوریان از اشتباه گرفتنش با اکبر عبدی! (فیلم)
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • شیرین سعیدی: از شنیده شدن خبر بازداشت خود شوکه شدم!
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • خاطره فواد ایزدی از دوران تحصیلش در آمریکا + فیلم
  • فیلم/ خاطره عجیب فؤاد ایزدی از دوران تحصیل در آمریکا