Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: ما در ماه میهمانی خدا هستیم و ورورد به این ماه گرانقدر، نیازمند اداب و شرایط خاصی است و همه ما به عنوان یک مسلمان باید حرمت این ماه عزیز را حفظ کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; سردار عبدالــرضا ناظــری در جمع خبرنگاران ضمن قبولی طاعات و عبادات مردم، اظهار کرد: ما در ماه میهمانی خدا هستیم و به طور قطع ورورد به این ماه گرانقدر و ارزشمند، نیازمند اداب و شرایط خاصی است که همه ما به عنوان یک مسلمان باید این آداب حضور را رعایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حفظ شعائر اسلامی و رعایت هنجارهای الهی از ضروریات این ماه است، گفت: ماده 638 قانون مجازات اسلامی به صراحت بیان کرده که هر عمل حرامی که در منظر و ملاء عام صورت گیرد جرم است و برابر قانون فرد مجرم مجازات خواهد شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: پلیس نیز به عنوان ضابط دستگاه قضایی برخود فرض می‌داند که بر اجرای دقیق ضوابط و مقررات و دفاع از ارزش‌ها نظارت لازم را داشته باشد.

سردار ناظری خاطرنشان کرد: اگر معدود افرادی باشند که هنجارها را رعایت نکنند و مرتکب جرم شوند، نیروی انتظامی بر اساس وظیفه قانونی خود، برخورد لازم را خواهد داشت.

وی اضافه کرد: تقاضای ما از مردم این است که آداب این ماه را رعایت کنند و حتی افرادی که مسافر هستند و یا عذر شرعی دارند، مجاز به این نیستند که حرمت شکنی کنند و در ملاء عام اقدام به روزه‌خواری کنند.

عالی ترین مقام انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: برنامه‌ریزی شده تا برخی از رستوران‌ها و مراکز عرضه و توزیع اغذیه در مسیرهای برون‌شهری و یا بیمارستان‌ها و مکان‌های مشخص، با ضوابط مشخص به مسافران خدمات ارائه کنند.

وی تاکید کرد: این ارائه خدمات با نظارت و بر اساس زمان‌بندی مشخص است و نیروی انتظامی به عنوان خادم مردم، تلاش دارد بستری را فراهم کند که حرمت این ماه حفظ شود و مردم نیز از برکات این ماه به خوبی استفاده کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: پلیس در سطح استان از هم‌اکنون فضا را برای برگزاری مراسمات این ماه ، لیالی قدر، راهپیمایی باشکوه روز قدس و نماز عید فطر در نظر گرفته است.

وی افزود : پلیس استان که مفتخر به خدمتگذاری به مردم عزیز است ضمن درخواست دعای خیر از شما عزیزان بر خود لازم می داند آمادگی کامل خود را برای خدمتگذاری هر چه بهتر به بندگان خوب روزه دار اعلام دارد و سعی و تلاش روز افزونی را برای آرامش و امنیت مطلوبتر معمول دارد که در این راستا ضروری می دانم نکاتی چند را به استحضار شهروندان گرامی برسانم .

سردار ناظری لفزود: ماه رمضان ماه مهربانی و نیکی هاست و به همین جهت انتظار می رود مردم نیک اندیش و نیک رفتار ما با تأسی و پیروی از مولای متقیان علیعلیه‌السلام بیش از گذشته در کمک به کودکان و بیماران و سالخوردگان پیش قدم شده و در همه امور از یاری رساندن به هموطنان ناتوان دریغ نفرمایند .

وی گفت: در همین رابطه از متولیان ارجمند مساجد – هیئتها و مجالس گرانسنگ دینی و مذهبی استدعا می شود مانند گذشته در برگزاری مراسم نورانی خود و پخش صدای آن را از بلندگو ها مراقب آسایش بیماران و سالخوردگان وهمسایه های عزیز خود باشند .

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: از جوانان پر نشاط و امیدهای آینده این مرز و بوم که در شبهای ماه مبارک رمضان علاوه بر دعا ونیایش به ورزش هم می پردازند انتظار می رود با درک عمیق و آراستگی اخلاقی خود به حفظ آرامش محیط و آسایش دیگران کمک کنند .

وی بیان کرد: شرکت در آئین های سخنرانی و نیایش سنت ارزشمند جامع در روزها و شبهای گرانقدر این ماه مبارک است که ضمن تاکید به شرکت هر چه بهتر در این مجالس و این شیوه نیکو و برگزاری شکوهمندانه مجالس دینی به ویژه در شبهای پرعظمت قدر برای تامین نظم و امنیت شهر و تسهیل رفت و آمد مطلوبتر همکاری و مساعدت از جانب شهروندان با پلیس خدمتگذار مورد تقاضا است .

سردار ناظری تصریح کرد:در این راستا رعایت کلیه دستورالعمل های اماکن عمومی و شئونات اسلامی از سوی کسبه محترم در ماه مبارک رمضان مورد تاکید است بدیهی است فروشندگان مواد غذائی – رستورانها – تالارهای پذیرایی – اغذیه فروشی ها و ... موظف به رعایت این مساله بوده و ماموران انتظامی استان هم با کسانی که بخواهند بعضا" مقررات را رعایت نکند برخورد قانونی و لازم بعمل خواهند آورد .

این مقام عالی انتظامی ضمن التماس دعا و تبریک مجدد اظهار امیدواری کرد با گذراندن این تکلیف شرعی و تقویت روح پرهیزگاری امساکی همه جانبه از ممنوعیت های شرعی و قانونی بیش از پیش در نهاد ما پایدار شود و جامعه ای سالم و امین را به ارمغان آورد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: مرکز فوریتهای پلیس 110 بطور شبانه روز آماده دریافت اخبار و گزارش های شهروندان عزیز استان است .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار گفت: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند و عامدانه فضای عمومی را در جامعه از بین می‌برند و دوقطبی‌هایی را ایجاد می‌کنند که در شان مردم ایران نیست.

 

به گزراش جماران، معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در خصوص تفاوت فضای برخورد با نوع پوشش، قبل و بعد از انتخابات گفت: با گذشت یک ماه و نیم از انتخابات فکر می‌کردیم همه فارغ از پوشش حضور پیدا کنند، اما الآن چه اتفاقی افتاده است که همان افراد بد شده اند؟! البته قطعا می‌دانم دشمن حساب شده در حال برنامه‌ریزی است که به هر حال فلسفه حجاب را زیر سوال ببرد، در حالیکه فلسفه بسیار مترقی دینی است؛ لذا با کسانی که به طور حساب شده در زمین دشمن بازی می‌کنند باید برخورد شود، اما روش برخورد با دختران سرزمینم به شدت با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد.

وی با بیان این که مگر رئیس جمهور نمی‌گفت من گشت ارشاد مدیران را راه‌اندازی می‌کنم؟! مدعی شد: همین چند شب گذشته یکی از مسئولان عالی سابق کشور مراسم دختر خود را در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد که در آنجا باید گشت ارشاد مدیران ورود پیدا می‌کرد. با این روش‌ها ما نمی‌توانیم مطلوب را حاصل کنیم. سیره امامین انقلاب و حاج قاسم سلیمانی نیز این چنین نبوده است و امروز هم دفتر مقام معظم رهبری نیز به این نوع رفتار‌ها تذکر جدی دادند.

سعیدی با اشاره به اینکه حجاب یک واجب شرعی است، گفت: من معتقد هستم حجاب یک واجب شرعی و سیاسی است، اما در کنار آن تقویت سفره‌های مردم یک واجب شرعی، سیاسی و تقویت ارزش پول ملی هم یک ضرورت شرعی است و اینکه اصلاح نظام بانکداری باید اتفاق بیافتد و این‌ها اولویت‌های مهم‌تر مردم هستند.

نماینده مردم چابهار در پایان گفت: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند و عامدانه فضای عمومی را در جامعه از بین می‌برند و دوقطبی‌هایی را ایجاد می‌کنند که در شان مردم ایران نیست.

دیگر خبرها

  • پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم قرار دارد
  • مهمانی اصفهان | در هفته اصفهان چه خبر است؟
  • سعیدی نماینده مجلس: با این روش‌ها در خیابان ها نمی توانیم مردم را به آموزه های اسلام نزدیک کنیم / بعضی عزیزان در اینکه حال مردم را بد کنند تخصص دارند
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است
  • نشست بررسی نحوه خروج اتباع غیر مجاز
  • قدردانی بانوان از عوامل انتظامی بافق
  • قدردانی از عوامل انتظامی بافق