Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه طی پیامی روز پایداری و سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیمه نیوز، سرهنگ درویش متولی فرمانده سپاه فیروزکوه طی پیامی روز پایداری و سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی که یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، خمینی‌کبیر(ره) است را به امت شهید پرور و بسیجیان شهرستان فیروزکوه که در ایام ماه میهمانی خدا این روز را گرامی دارند تبریک عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حماسه آزادسازی خرمشهر که پس از یک و نیم سال اشغالگری و جنایت‌آفرینی ارتش بعثی صهیونیستی صدام و متحدان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ و در عملیات غرورآفرین و حیرت‌انگیز بیت‌المقدس رقم خورد، از دستاوردهای راهبردی و تعیین‌کننده دفاع مقدس و نقطه عطف تاریخی در مرحله نوین جنگ و معادلات دفاعی کشور محسوب می‌شود.
مقاومت آگاهانه و مومنانه رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر با اتکا به این آیه از قرآن کریم «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» (محمد/۷) و نیز با تبعیت محض از امام راحل که فرمودند:”خرمشهر را خدا آزاد کرد” علاوه بر بیرون راندن اشغالگران، پیروزی بزرگ ملت ایران و شکست دشمنان باعث تغییرات راهبردی در موازنه قدرت در جغرافیای سیاسی و امنیتی غرب آسیا شد.
انقلاب و نظام اسلامی ایران وارد مرحله نوینی از شکل‌گیری بحران‌ ها و تنش‌های منطقه‌ ای شده است از همین رو برای رویارویی با تهدیدات بیگانگان و اقدامات قدرت‌ های شیطانی به‌ویژه اقدام حماقت‌آمیز شیطان بزرگ در انتقال سفارت آمریکا به بیت‌ المقدس و به خاک و خون کشیدن هزاران فلسطینی بی‌ گناه بیش از پیش با حمایت و تقویت جبهه مقاومت، در تحقق وعده برچیدن طومار اشغالگران و حذف رژیم جعلی و منحوس اسرائیل روزشماری می‌کند؛ لذا در راستای تحقق اندیشه‌ها و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر اینکه خرمشهر‌ها در پیش است، همه آحاد ملت به ویژه مسئولان با عزم و اراده انقلابی در عرصه‌های مقابله با تهدیدات دشمنان به‌ ویژه در عرصه اقتصادی با تکیه بر قدرت، ظرفیت و پتانسیل نیرو‌های کارآمد و توانمند داخلی اهداف و آرزو‌های شوم بدخواهان و براندازان نظام اسلامی را نقشه برآب کنند.
اینجانب به نوبه خود حماسه سوم خرداد را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان مسیر جنگ و جهاد و همه آحاد امت شریف ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم و به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تمامی شهیدانی که در این راه خون خود را فدا نمودند تا آسیبی به میهن اسلامی نرسد، درود می فرستیم

والسلام ومن التبع الهدی

انتهای خبر/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه

توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • نوبخت سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد