Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس در استان با حضور مسئولان ارشد استانی تجلیل شدند. ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، پیش از ظهر امروز همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس در استان با حضور مسئول موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ستاد کل فرماندهی کل نیروهای مسلح، استاندار چهارمحال و بختیاری و فرماندهان نظامی و انتظامی  تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از خانواده شهید حسن ریاحی، شهید بهزاد نوروزی، شهید سید ناصر حسینی، شهید سیف‌الله خدابنده، شهید سیاوش فرجی و شهید غلامعلی توکلی تجلیل شد.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال وبختیاری در این مراسم اظهار داشت: در راستای ایجاد وحدت و همدلی در کشور و استان تمامی مردم و زحمت کشان انقلاب باید تلاش کنند چرا که امروز بر همه ما این امر واجب است تا در هر عرصه‌ای که هستیم همت کنیم تا رضایت مردم را بگیریم.

وی افزود: اگر مسئولان با مردم باشند قطعا مردم هم پشت مسئولان خواهند بود و ابرقدرت‌هایی مثل آمریکا و حتی دنیا نمی‌تواند به جمهوری اسلامی لطمه بزند.

انتهای پیام/ ز

R41350/P41362/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد

مقدسی اظهار داشت: در پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیاری رشته های تخصصی بالینی پزشکی، ۱۴۷ داوطلب شامل ۶۶ مرد و ۸۱ خانم ثبت نام کردند.

وی افزود: این آزمون پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور با حضور نمایندگان سنجش آموزش پزشکی و حراست وزارت بهداشت در سالن شهید علم الهدی واقع در مجتمع آموزشی پردیس رحمتیه دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد برگزار گردید.

بیشتر بخوانید

آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری

دکتر مقدسی اضافه کرد: این ازمون دارای ۲۰۰سوال به صورت کتبی و به مدت ۲۴۰ دقیقه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: نتایج این ازمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • نمدمالی، هنری با روایت تاریخ
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • آیین تجلیل از جانبازان تیپ ۵۵ هوابرد
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری