Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به‌مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در دفتر خبرگزاری تسنیم گیلان حضور یافت. ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان صبح امروز به‌مناسبت سالروز پیروزی عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در دفتر خبرگزاری تسنیم گیلان در رشت حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول جلایی در این بازدید با اشاره به اینکه نقش رسانه در جامعه امروز نقشی پررنگ و اثرگذار است خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دنیای کنونی رسانه‌ها می‌توانند جهانی متفاوت را در دنیا امروز خلق کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها ناقل ارزش‌های یک جامعه هستند تصریح کرد: رسانه‌ها به درستی می‌توانند لایه‌های پنهان و پیدای دوران دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنند.

وی با تاکید بر اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری جوانان نسل امروز توانمند‌تر از نسل گذشته هستند و این امر به دلیل رشد و پرورش آنها در مکتب جمهوری اسلامی ایران است گفت: نقش نسل جوان امروز در پیشرفت‌های علمی و دفاعی ارزنده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان خاطرنشان کرد: راهبردی‌ترین عامل برای انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت به نسل جوان استفاده از ابزار رسانه‌ای است.

عکس از مرتضی رفیع‌خواه

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، «منصور عزیر پورمحمدی» امروز شنبه (۱۵ اردییبهشت ۱۴۰۳) با حضور مردم اهواز تشییع و در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096619

دیگر خبرها

  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان