Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته نامه ره سعادت در شماره ششم این نشریه در مطلبی با انتقاد از عملکرد مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری به مدیریت ارشد استان پیشنهاد کرده در صورت صلاحدید، تکلیف این مدیر را مشخص کند.

در بخش هایی از این مطلب خطاب به استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است: آقای استاندار کاملا دلسوزانه و از سر خیرخواهی از شما انتظار می رود هرچه سریع تر تکلیف برخی از مدیران را مشخص کرده و از مدیران مومن، متعهد، متخصص و شایسته استفاده کنید که این هم به سود شماست و هم سود استان را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مطلب تصریح کرده است: مدیریت میراث فرهنگی استان بیش از یک سال است که به واسطه عملکردش مورد انتقاد همه رسانه های دیداری، گفتاری، شنیداری و مکتوب قرار گرفته و دیگر جایز نیست بیش از این مورد آماج انتقادات بحق و دقیق اصحاب رسانه و مطبوعات قرار گیرد.
تبیین اهمیت حماسه سوم خرداد، نگاهی به بزرگداشت روز شهرکرد و مروری بر رویدادهای خبری استان از دیگر مطالب این شماره هفته ره سعادت است.
7363/6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی هفته نامه انتقاد میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: این طرح به صورت در چهارمحال و بختیاری با  هدف ارتقای سلامت دهان و دندان آغاز شد.
افشین امیریان افزود: برگزاری همایش استانی هفته سلامت به منظور تجلیل از فعالین حوزه سلامت در بخش سفیران سلامت دانش‌آموزی و مراقبان سلامت، برگزاری پیاده‌روی عمومی کارکنان اداره کل و ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، معاینات غربالگری و پزشکی کارکنان اداره کل و همچنین ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، جزو برنامه‌های هفته سلامت و بهداشت در سطح ادارات خواهد بود.
وی افزود: ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان بی‌شک سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد