Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@05:29:34 GMT

مهمانی لاله ها در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۶۰۸۴

مهمانی لاله ها در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش ایرنا، در این مراسم که صبح روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در 281 گلزار شهدای این استان برگزار شد جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار و انقلابی استان حضور داشتند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در حاشیه این برنامه گفت: 80 تن از شهدای استان در فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس شهید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فریبرز نجفی افزود: برگزاری رژه موتوری، انتظامی، برگزاری یادواره شهدا، نواختن زنگ مقاومت، برپایی نمایشگاه عکس، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و تجلیل از سه تن از ایثارگران از مهمترین برنامه های گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر است.
وی با بیان اینکه مقاومت مردم خرمشهر در سالهای دفاع مقدس الگویی برای همه انسان های آزاده است، تصریح کرد: حماسه مردم خرمشهر همواره بر تارک تاریخ انقلاب اسلامی می درخشد و گواه حقانیت و ایثارگری ملت همیشه در صحنه ایران است.
به گزارش ایرنا، سوم تا دهم خردادماه هفته مقاومت نامگذاری شده است.
چهارمحال و بختیاری در طول 8 سال دفاع مقدس 2 هزار و 400 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.
7363/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری سال دفاع مقدس مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نماینده ولی فقیه موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور