Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@15:32:52 GMT

کشف بیش از 700 کیلوگرم تریاک در سواحل ماهشهر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۶۱۶۳

کشف بیش از 700 کیلوگرم تریاک در سواحل ماهشهر

فرمانده مرزبانی خوزستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز دریابانان ماهشهر و کشف 737 کیلوگرم تریاک از یک فروند شناور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار عبداله نظرپور اظهار داشت: ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از آب‌ های شمالی خلیج فارس به داخل کشور مطلع شده و بلافاصله با هوشیاری کامل به تشدید پوشش منطقه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه، محل تردد قاچاقچیان را شناسایی و با حضور به موقع، توانستند با غافلگیری سوداگران مرگ، شناور آن ها را متوقف کنند.

فرمانده مرزبانی‌خوزستان‌تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این شناور،737 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار نظرپور در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز مرزنشینان بیش از گذشته همراه و همسو با نیروهای مرزبانی هستند و سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان باید بدانند، مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اسلامی ایران خلیج فارس مرگ مواد مخدر کشف موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عضو شورای بندر ماهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، براساس اعلام یک منبع آگاه، با حکم مقام قضایی یکی از اعضای شورای شهر بندر ماهشهر بازداشت شد. 

بندر ماهشهر در جنوب استان خوزستان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس
  • بازداشت عضو شورای بندر ماهشهر
  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد