Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: مسابقات والیبال نوجوانان پسر قهرمانی آسیا، تبلور اصول سند اقتصاد مقاومتی خواهد بود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج در جلسه دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان پسر قهرمانی آسیا و انتخابی جهان اظهار کرد: از افراد متخصص در حوزه والیبال در بدنه کمیته فنی استفاده شود تا از حاشیه‌سازی‌های احتمالی اجتناب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی از رؤسای کمیته هایی که برای چارت برگزاری مسابقات منصوب شده‌اند، خواست تا از روز اول ورود تیم‌ها تا پایان مسابقات در خدمت ستاد اجرایی مسابقات باشند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان از برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان والیبال در حاشیه این دوره از مسابقات خبر داد.
 
بهتاج، مطلوبیت نیروی انسانی دخیل در کمیته های استانی برگزار کننده یکی از موضوعات قابل تامل است که غفلت از آن موجب تحمیل هزینه های اضافی به مسابقات خواهد شد.
 
وی همچنین، بهره وری نیروی انسانی و تجهیزات لازم باید به دقت بررسی و مورد انتخاب قرار گیرد تا از نارسایی اجتناب شود.
 
وی افزود: این مسابقات فرصت مناسبی است تا از پتانسیل بخش خصوصی در مسابقات استفاده کنیم.
 
فرج اللهی، رئیس هیأت والیبال آذربایجان شرقی نیز در خصوص کمّ و کیف برگزاری مسابقات گفت: تعداد 18 تیم از روز ششم تیرماه وارد تبریز می شوند تا از 8 الی 15 تیرماه در سالن پورشریفی و شهید اقدمی به مصاف هم بروند.
 
وی افزود: سالنهای ورزشی شهید توانا، خاوران، دانشگاه علوم پزشکی و پیام مخابرات نیز جهت تمرین تیمهای حاضر در این رقابتها مهیا شده است.
 
فرج‌اللهی همچنین با اشاره به اسامی تیمهای حاضر گفت: تیمهای ژاپن، کره جنوبی، چین، ایران، چین تایپه، تایلند، استرالیا، سریلانکا، هنگ کنگ، عمان، هند، قزاقستان، نیوزیلند، ازبکستان، پاکستان، قطر، مالزی و ترکمنستان در مسابقات حضور می‌یابند.
 
رئیس هیأت والیبال استان گفت: هتل تبریز و هتل گسترش را برای اقامت تیمهای خارجی و هتل پتروشیمی را برای تیم ملی کشورمان آماده کرده ایم. وی همچنین گفت: هتل پارس را برای میهمانان خارجی و هتل فرهنگیان را برای میهمانان فدراسیون والیبال کشور مهیا کرده ایم.
 
گفتنی است؛ جلسه هماهنگی دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان پسر قهرمانی آسیا و انتخابی جهان که به مناسبت گرامیداشت رویداد تبریز 2018 از هشتم تا پانزدهم تیرماه جاری به میزبانی تبریز برگزار می شود، روز چهارشنبه دوم خرداد ماه در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.
 
دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان پسر قهرمانی آسیا و انتخابی جهان به مناسبت گرامیداشت رویداد تبریز 2018 از هشتم تا پانزدهم تیرماه جاری به میزبانی تبریز برگزار می شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اقتصاد مقاومتی چین مالزی والیبال ورزش و جوانان موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مرکزی گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران، سرداران جنگ اقتصادی هستند و با به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید با تأمین احتیاج کشور به انواع کالاها، در میدان مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن مجاهدت می‌کنند.

درودگر در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که در اطاق بازرگانی شهر صنعتی کاوه برگزار شد افزود: بعضی مشکلات صنایع این شهرستان در حوزه مالیاتی، تأمین اجتماعی و تأمین انرژی، در حوزه اختیارات مسئولان شهرستانی بود که دستورات لازم برای برطرف شدن آنها صادر شد و بعضی مشکلات نیز باید در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد که مقرر شد تمهیدات لازم در سطح استان برای برطرف شدن آنها اتخاذ شود.
او با اشاره به اینکه قسمتی از مشکلات حوزه تولید این شهرستان باید در سطح کلان مطرح و با اصلاح قوانین و مقررات برطرف شود، گفت: در این خصوص نیز مکاتباتی به منظور اصلاح و بازنگری در بعضی قوانین و مقررات و تسهیل در آنها صورت خواهد گرفت که بعد از طی تشریفات اداری و گردش کار پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.
فرماندار ساوه نیز گفت: با توجه به ظرفیت‌های متعدد و متنوع صنعتی در بزرگترین شهر صنعتی کشور، موجب کاهش نرخ بیکاری در استان‌های همجوار شده است.
الیاسی افزود: تشکیل جلسات اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضائی از صنایع دادگستری شهرستان ساوه با حمایت دستگاه قضایی استان فرصت طرح پرونده‌های واحد‌های تولیدی که در روند تولید آنها موانعی ایجاد شده را مهیا کرده و این نشست‌ها کمک شایانی به مانع زدایی در تولید خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی