Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با رد برخی شایعات در فضای مجازی گفت: هیچ گونه مشکل و نگرانی برای تأمین سوخت در این استان وجود ندارد.

مهدی علیزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم به شایعه‌هایی که در فضاهای مجازی درباره افزایش قیمت و کمبود بنزین مطرح می‌شود، توجه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تعداد جایگاه های بنزین این استان را 30 مورد اعلام کرد و گفت: تمامی جایگاه‌های بنزین کهگیلویه و بویراحمد در حال عرضه سوخت به خودروها هستند و هیچ کمبودی ندارند.
علیزاده از مردم خواست از مراجعه انبوه به جایگاه‌های سوختگیری بنزین خودداری کنند و بدون نگرانی به شایعاتی که عده‌ای به آن دامن می‌زنند توجه نکنند.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم به اندازه نیاز سوخت و بنزین تهیه کنند تا شرایط جایگاه‌ها به حالت عادی خود بازگردد.
درپی انتشار مطالبی با مضمون اعتصاب رانندگان کامیون داران در اعتراض به افزایش نیافتن کرایه و تمام شدن بنزین در کشور، جایگاه‌های سوخت در این استان با صف‌های طولانی روبرو شد.
در سال گذشته حدود 400 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در این استان مصرف شد.
سهم بنزین مصرفی استان در سال 1396 بیش از 220 میلیون لیتر بوده که در مقایسه با 1395، 10 درصد افزایش داشته است.
کهگیلویه و بویراحمد با 713 هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان و 17 شهر است.2082/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بنزين سوخت كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار به‌منظور حمایت از بخش کشاورزی از تخصیص ۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت به بخش کشاورزی منطقه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، حمید مظفری‌نژاد با اشاره به اینکه کشاورزی از مهم‌ترین محورهای تولید در کشور است، گفت: بر اساس درخواست‌های ثبت‌شده در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف)، ۶ هزار و ۳۵۷ دستگاه ادوات کشاورزی اعم از تراکتور، کمباین و تیلر در سطح منطقه فعالیت می‌کنند که  سال ۱۴۰۲ سوخت مورد نیاز این ادوات تأمین شد.

وی با اشاره به رشد ۲ درصدی سوخت در بخش کشاورزی منطقه در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه پیش از آن (سال ۱۴۰۱)، از مالکان ماشین‌آلات کشاورزی منطقه درخواست کرد چنانچه تاکنون اطلاعات خود را در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به نشانی NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR ثبت نکرده‌اند، به‌منظور توزیع نظام‌مند سوخت در اسرع وقت درخواست خود را ثبت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار تصریح کرد: سوخت به ادوات کشاورزی دارای برگ سبز و پلاک اختصاص داده می‌شود، همچنین برای دستگاه تیلر نیز برگه فروش معتبر از فروشنده نیاز است.

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان