Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@02:47:29 GMT

طرح مشوق های بیمه کارورزی برای کارورزان ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۶۴۳۸

طرح مشوق های بیمه کارورزی برای کارورزان ابلاغ شد

گودرز رحیم نژاد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دستورالعمل برای کارفرمایان بنگاه های اقتصادی بخش خصوصی و تعاونی در اجرای توانمند سازی نیروی کار مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی قابل اجراست.
وی افزود: تعهد این استان یک هزار و 125 نفر بوده که تاکنون 216 نفر از محل اجرای طرح کارورزی در بنگاه های خصوصی و تعاونی مشغول شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیم نژاد بیان کرد: این اداره کل آمادگی دارد برای کسانی که دوره کارورزی خود را به پایان می رسانند به مدت حداکثر 2 سال از مشوق بیمه ای استفاده کنند.
نرخ بیکاری این استان در سال 1396 از سوی مرکز آمار ایران 12.8 درصد اعلام شده که نسبت به سال 1395 پنج صدم درصد کاهش یافته است.
کهگیلویه و بویراحمد از سال 92 تا 94 بالاترین نرخ بیکاری را در کشور داشت و از برنامه سوم به این طرف مقام اول یا دوم بیکاری مربوط به این استان بود.
کهگیلویه و بویراحمد بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395بیش از 713 هزار نفر جمعیت دارد.
استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ بیشترین میزان بیکاری در بین استان‌های کشور در جایگاه هشتم قرار دارد.
سهمیه کهگیلویه و بویراحمد برای طرح کارورزی 2 هزار و 25 نفر است.
9868/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان کهگیلویه و بویراحمد اقتصاد مقاومتی بیکاری کهگیلویه و بویراحمد مرکز آمار ایران موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار سی سخت معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، پارسا شعبانی فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این آئین حضور دارند.
علی‌محمد با بیان اینکه شهر سی‌سخت یکی از شهر‌های گردشگرپذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: شهردار این شهر باید همه تلاش و همت خود را در حد و اندازه آوازه شهر سی‌سخت بگذارد.
وی علم و فرهنگ مردم این دیار زبان‌زد عام و خاص است؛ بنابر این شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سجاد بهرامی شهردار جدد سی‌سخت را فردی باتجربه دانست و گفت: امیدواریم تمام مشکلات و حواشی گذشته شهرداری سی‌سخت با حضور این شهردار جوان به پایان رسد.
روستا با اشاره به اینکه آنچه مسلم است، این است که دامن زدن به حواشی و کار‌های بیهوده هیچ نفعی برای مردم نداردو باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت رفع شود ادامه داد: باید این شهر را بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان آماده کرد و همچنین رفاه حال مردم را در نظر بگیرید.
شهردار جدید سی‌سخت هم گفت: اهل حزب و جناحی نیستم، هدف من خدمت به مردم است و فقط رضای خدا را در نظر می‌گیرم.
سجاد بهرامی، افزود: سی سخت قلب تپنده استان و نگین کهگیلویه و بویراحمد است که مظلوم واقع‌شده است.

دیگر خبرها

  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • عضویت بیش از ۱۵۶ هزار نفر در صندوق بیمه کارورزی استان مرکزی
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • چگونه بیمه بیکاری بگیریم؟
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • مادران عشایری دارای سه فرزند بخوانند