Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول مرکز مطالعات ملی امنیت پایدار دانشگاه امام حسین علیه السلام گفت: در طول این سالها مشاهده کرده ایم هر کسی علیه این انقلاب اقدام کند سقوط و شکستش قطعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار حسن رستگار پناه امروز (3 خرداد) در همایش مقاومت، ایثار و پیروزی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: امام خمینی (ره) همیشه فراتر از زمان و مکان می اندیشید و چراغ هدایت را برافروخت و پایه های ظلم و طاغوت های زمان را به لرزه درآورد و باعث سقوط این زورگویان بشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه امروز چهار دهه از انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم، افزود: هر روز از انقلاب اسلامی دنیایی از ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران است.

 

مسئول مرکز مطالعات ملی امنیت پایدار دانشگاه امام حسین علیه السلام با اشاره به شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»، ادامه داد: مفهوم این شعار این است که در دنیا با احدی سر ستیز نداریم.

 

رستگارپناه با بیان اینکه از همان روز اول کسانی که دنبال سهم خواهی و کسب قدرت بودند مشکل ایجاد می کردند، افزود: کسانی که با مردم و انقلاب نبودند از همان ابتدا شکاف سخت افزاری با اسلحه ایجاد کردند.

 

وی به نسل جوان توصیه کرد راز و نیاز شهید چمران در پاوه را بخوانند و ادامه داد: بحث مذاکره را بعضی از همان ابتدای انقلاب هم مطرح می کردند و کسانی که از درون دولت موقت که فهم نداشتند و یا عامل بیگانه بودند مصوب کردند سپاه حق ندارد در شهرهای کردی بماند.

 

مسئول مرکز مطالعات ملی امنیت پایدار دانشگاه امام حسین علیه السلام با اشاره به اینکه پیش درآمد جنگ تحمیلی ناامنی داخلی بود که دشمن بر ما تحمیل کرد، گفت: دشمن وقتی از دشمن داخلی ناامید می شود حمله سراسری خود را به ایران اسلامی آغاز می کند؛ قرار بود 12 ساعته خرمشهر را فتح کند اما بخاطر مقاومت و ایستادگی مردم 45 روز طول کشید.

 

رستگارپناه بیان داشت: اگر عقل فکوری در ارتش عراق بود باید شکست خود را در خرمشهر می دید اما دشمن هیچ برآوردی از تاثیرگذاری رهبر انقلاب و مقاومت مردم برای از دفاع از آب و خاک میهن اسلامی نداشت.

 

به گفته وی برای آزادسازی خرمشهر عملیات های طرح ریزی شد که هر کدام درس های شگفت انگیزی برای جوانان و نوجوانان است تا بدانند رزمندگانی که ایمان داشته باشند می توانند بر دشمنان پیروز شوند.

 

مسئول مرکز مطالعات ملی امنیت پایدار دانشگاه امام حسین علیه السلام با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس برای رضای خدا و بدون هیچ چشم داشتی جهاد و دفاع می کردند، افزود: بنابراین خداوند نصرت و پیروزی را ارزانی آنان کرد و خرمشهر را به خاک ایران اسلامی بازگرداند.

 

رستگار پناه با تاکید بر اینکه عملیات آزادسازی خرمشهر 21 شبانه روز طول کشید، عنوان کرد: در جهاد خرمشهر با جنازه شهدا سنگر درست کردیم و در مقابل دشمن ایستادیم و دشمن که 30 هزار نیروی او در محاصره ما قرار گرفت بود با شکست مواجه می شود.

 

وی بیان کرد: آزادسازی خرمشهر معجزه الهی بود و امام راحل فرمود «خرمشهر را خداوند آزاد کرد» و رمز ادامه انقلاب اسلامی اخلاص، تلاش و نداشتن ادعا است و قطعا خدا نصرت می دهد.

 

مسئول مرکز مطالعات ملی امنیت پایدار دانشگاه امام حسین علیه السلام با تاکید بر اینکه خرمشهر در اثر اخلاص و مقاومت های خداگونه رزمندگان اسلام آزاد شد و الا این کار غیرممکن بود، گفت: در حالی که نیروهای دشمن چند برابر نیروهای رزمندگان بود اما در آزادسازی خرمشهر 19 هزار از نیروهای دشمن به اسارت رزمندگان در آمدند.

 

رستگار پناه تاکید کرد: آزادسازی خرمشهر نشان داد که در هیچ اقدامی نباید غافل از اراده الهی شویم.

 

وی با بیان اینکه بعد از آزادسازی خرمشهر دشمن منافقانه سخن از صلح و مذاکره می زد اما معتقد بودیم باید کسی که تجاوز کند تنبیه شود لذا جنگ ادامه یافت، افزود: در طول این سالها مشاهده کردید که هر کسی علیه این انقلاب اقدام کند سقوط و شکستش قطعی است.

 

مسئول مرکز مطالعات ملی امنیت پایدار دانشگاه امام حسین علیه السلام با اشاره به اینکه ماندگاری انقلاب برای مردم و پویندگان راه حق است، تاکید کرد: مردم و رهبری برخلاف گروه های سیاسی و احزاب هیچ گاه دنبال سهم خواهی از انقلاب نبودند و با مجاهدت و با صدق نیت برای ایران اسلامی عظمت آفریدند و امروز عزت ایران اسلامی ثمره خون شهدا است.

 

وی با بیان اینکه امروز مدیران باید صدق نیت داشته و از مسائل دنیوی پرهیز کنند، ادامه داد: مشکل ما از طرف بیگانه حل شدنی نیست و نباید چشم به بیگانه بدوزیم لذا تفکر حل مشکلات کشور با زانو زدن در مقابل آمریکا غلط است.

 

مسئول مرکز مطالعات ملی امنیت پایدار دانشگاه امام حسین علیه السلام بیان کرد: امروز ما ضربات انقلاب را آن سوی مرزها بر دشمنان وارد می کنیم بنابراین نباید در داخل دچار تزلزل شویم.

 

رستگارپناه با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم برای ایران اسلامی عزت و افتخار آفریدند، گفت: امروز وزنه اسلام در دنیا تعیین کننده است.

 

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی موجودی زنده و پویا است که روز به روز رشد می کند و بالندگی و رشد آن در جهان خود را نشان می دهد، افزود: باید در داخل به انقلاب شتاب دهیم و با تفکر و برنامه زیی صحیح چالش ها و مشکلات جامعه را حل کنیم.

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان سالروز آزادسازی خرمشهر برجام نمایشگاه قرآن کانون های مساجد مجلس فلسطین مسجد امام حسین ع بیرجند حماسه سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!