Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر زندان مرکزی تبریز روز چهارشنبه در مراسم راه اندازی این خط تولید، اظهار کرد: با راه اندازی اولین خط تولید شیرینی و نان روغنی در زندان تبریز این محصولات زینت بخش سفره های افطار و سحر مددجویان می شود و به دلیل استقبال خوب از این طرح، طبق برنامه ای مدون روند افزایش میزان تولید و تنوع محصولات با شتاب طی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا آقایی با اشاره به تدارک امکانات و تسهیلات خدماتی و رفاهی ویژه ایام ماه مبارک رمضان در زندان مرکزی تبریز، گفت: هدف ما ایجاد محیطی به مراتب بهتر از گذشته برای مددجویان است و در این راه از طرح های ابتکاری و نوین که در جهت رفاه حال این عزیزان باشد، استفاده و استقبال می کنیم.
وی، برگزاری دوره های مختلف آموزشی، مهارت آموزی و کلاس های قرآن و عترت و برپایی مراسم های مختلف معنوی همزمان با ماه مبارک رمضان را از جمله برنامه های زندان مرکزی تبریز برای مددجویان بیان کرد.
3038/6183
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 زندان قرآن تبریز تولید مرکزی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۴۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح واحد‌های مسکونی مددجویان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز که از ۱۰ تا ۱۵ درصد پیشرفت کاری دارند، در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه ساخت ۵۰۰ واحد دیگر نیز به این واحد‌ها برای مددجویان افزوده می‌شود، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای ساخت هر باب واحد مسکونی ۱۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت کرده است.

مبشری اظهار کرد: این واحد‌های مسکونی با همکاری کمیته امداد، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی ساخته شده و کمیته امداد استان در مجموع ۸۵ میلیارد تومان به صورت بلاعوض به مالکان این واحد‌ها پرداخت کرده است.

وی افزود: ۴۸ هزار خانوار در استان تحت پوشش کمیته امداد استان هستند و از این تعداد شش هزار خانوار مددجو نیاز به منزل مسکونی دارند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • ۶۷۰واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری ۶۷۰ واحد مسکن مددجویان در چهارمحال و بختیاری
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • ۹۴۰ باب واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح تونل انرژی تبریز
  • ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح مهم تونل انرژی تبریز