Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@10:22:41 GMT

انتصاب نخستین زن فرماندار در استان

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۶۶۴۶

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، آیین تودیع و معارفه فرماندار سابق و معرفی سرپرست جدید فرمانداری دنا امروز یکشنبه با حضور محمد کاظم نظری معاون سیاسی و امنیتی استاندار و جمعی از مسئولان اجرایی استانی و شهرستانی در سی سخت برگزار شد.
نادیا صداقت که پیش از این معاون سیاسی فرماندار شهرستان دنا بود نخستین زن در کهگیلویه و بویراحمد است که به سمت فرمانداری منصوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباس بهشتی فرماندار قبلی شهرستان دنا امروز در حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سرپرست پدافند غیرعامل استان منصوب شد.
شهرستان دنا با ۲ بخش مرکزی و پاتاوه و جمعیتی حدود ۵۰ هزار نفر به مرکزیت سی سخت در ۳۵ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع است.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد معاون سیاسی امنیتی استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچی سابقه‌دار همراه با گوشت کَل‌وحشی آماده طبخ در بویراحمد

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری شکارچی متخلف سابقه‌دار در شهرستان بویراحمد و کشف چند کیلو گوشت کَل‌وحشی در منزل این شکارچی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اسلام جاودان‌خرد، امروز_ دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین _ در جمع خبرنگاران از دستگیری یک شکارچی متخلف سابقه‌دار خبر داد و اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی شکار یک رأس کل وحشی توسط یک نفر متخلف حرفه‌ای و سابقه دار در شهرستان بویراحمد، یگان حفاظت محیط‌زیست استان و شهرستان پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت‌و سقم گزارش، طی هماهنگی با اطلاعات سپاه و اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد اقدام به طی مراحل قانونی شد.

وی افزود: در این راستا پس از بازرسی منزل متخلف، مقداری گوشت کَل شکار شده کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطابق با ماده ۱۰ قانون شکار و صید هرگونه خرید، فروش، عرضه، حمل و نگهداری اجزا حیات وحش زنده و ذبح شده جرم بوده است، از این رو مطابق با قانون، متخلف به مراجع قضائی معرفی شد.

وی ضمن تشکر از همکاری خوب دستگاه‌های زی‌ربط، تصریح کرد: محیط‌بانان با تلاش شبانه‌روزی خود حاشیه امنی برای متخلفان باقی نخواهند گذاشت و سامانه رایگان مردمی ۱۵۴۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی در حوزه محیط‌زیست است.

کد خبر 744795

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • دستگیری شکارچی سابقه‌دار همراه با گوشت کَل‌وحشی آماده طبخ در بویراحمد
  • سر زدن کوچکترین خطا از اسرائیل مساوی با نابودی این رژیم است
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • انتصاب رییس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۷۶ مصدوم در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد