Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@05:56:10 GMT

آزادی1فعال‌حقوق‌زنان‌درعربستان‌سعودی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۶۸۱۷

عفو بین‌الملل اعلام کرد: یکی از مدافعان برجسته حقوق بشر و حقوق زنان در عربستان سعودی آزاد شد. ناطقان: به نقل از خبرگزاری رویترز، عایشه المانع فعال حقوق بشر که در سرکوب‌های اخیر در این کشور به همراه برخی از فعالان حقوق بشری دیگر بازداشت شده بود، آزاد شد.

رئیس امور خاورمیانه در عفو بین‌الملل گفت: ما از آزادی این فعال امور زنان استقبال می‌کنیم، اما نمی‌دانیم که شرایط وی به چه شکل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از مقامات سعودی می‌خواهیم که دیگر فعالان حقوق بشر را نیز بلافاصله آزاد کنند.

هنوز مقامات دولت عربستان سعودی در این باره اظهارنظر نکرده‌اند.

به تازگی دولت در بیانیه‌ای اعلام کرد که هفت مظنون وابسته به موسسات خارجی و مظنونانی که توسط دشمنان خارجی حمایت مالی می‌شدند، بازداشت شدند.

المانع ۷۰ ساله برای حقوق زنان به خصوص حق آنها در رانندگی از دهه ۱۹۹۰ مبارزات خود را آغاز کرد. منبع: ایسنا برچسب ها: فعال حقوق زنان ، عربستان سعودی ، آزادی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر همزمان با آغاز سفرهای حجم عمره و به دنبال آن سفرهای حج تمتع قیمت ریال عربستان در بازار آزاد با تغییراتی مواجه شد. پیش از آغاز رسمی سفرهای حج عمره از طریق ایران قیمت ریال عربستان ۱۲ هزار و ۸۰ تومان بود اما در یک هفته گذشته قیمت ریال عربستان به کانال ۱۷ هزار تومان رسیده و در چند روز اخیر هر ریال عربستان ۱۷ هزار و ۷۰ تومان به فروش می‌رسد.

هم چنین هر ۱۰۰۰ دینار عراق در بازار آزاد نیز هم اکنون ۴۲ هزار و ۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت درهم امارات نیز هم اکنون در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۴۴۰ تومان است.

کد خبر 6087416 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد