Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@18:11:41 GMT

بزرگترین آرزوی بزرگان دین، شهادت در راه خدا است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۶۸۷۰

بزرگترین آرزوی بزرگان دین، شهادت در راه خدا است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق گفت: بزرگترین آرزوی بزرگان دین، شهادت در راه خدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علیرضا انتظاری در دیدار دانشگاهیان واحد نراق و جمعی از مسئولان شهرستان دلیجان و نراق با خانواده معظم شهدای شهر نراق گفت: «باعث افتخار و مباهات است که محضر خانواده معظم شهدا هستیم و ما هرچه داریم از شهدا و رهپویان و شاگردان مکتب ابا عبدالله الحسین(ع) داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد نراق، دلیجان و جاسب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و سالروز فتح خرمشهر بیان کرد: «بزرگترین آرزوی بزرگان دین، شهادت در راه خدا است و قطعا شهدا شفیع هستند و دست پدر و مادر شهدا را می‌گیرند.»

یهرام آشنا رئیس بنیاد شهید دلیجان نیز با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر از رئیس واحد نراق، همکاران و هیأت رئیسه به دلیل توجه و اهتمام دانشگاه به خانواده شهدا تشکر و قدردانی کرد.

آشنا افزود: «شهید محمدرضا رمضانی، شهید علیرضا قجری، شهید غلامرضا قجری و شهید محمدرضا بخشی از شهدای شهر نراق هستند که در رویارویی با رژیم بعث عراق و جنگ تحمیلی و در عملیات بیت المقدس به شهادت رسیدند.»

ممهدی اسماعیلی شهردار نراق نیز در این دیدارها اظهار کرد: «به خانواده معظم شهدا تبریک عرض می‌کنم به دلیل فرزندان خوب، پاک و صالحی که تقدیم اجتماع کردند؛ اگر ما امروز در آرامش و امنیت هستیم نتیجه تلاش و جانفشانی این جوانان غیرتمند و صالح است و ما دست پدر و مادران شهیدان را می‌بوسیم که هرچه داریم به برکت خون پاک شهدا است.»

جواد دهقانی آرانی کارشناس فرهنگی واحد نراق هم گفت: «ما برای همیشه وامدار شهدا هستیم و آنان ناظر اعمال ، رفتار و گفتار ما هستند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در این مراسم گفت: جنگ با دولت استکبار امریکا در روحیه شهید دارا و رئیسی با شهادت طلبی همراه بود.

دریادار علی عظمایی افزود: در دوران جنگ دفاع مقدس دشمن در جنوب کشور نتوانست راه به جایی ببرد و زمین گیر شد و به لطف و توکل خدا تو دهنی محکمی به صدام و آمریکا زدیم.

بیشتر بخوانید: برگزاری یادواره شهدا در مدارس هرمزگان

وی افزود: عملیات وعده صادق نیز پاسخ کوچکی به کج فهمی‌ها و دست درازی‌های دشمن به این کشور بود.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا روستای سرخاء و خانواده سه شهید مدافع حرم استان هرمزگان تجلیل و قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است