Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@18:30:19 GMT

ترمینال تولیدات ایران خودرو راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۶۹۰۱

به گزارش ایلنا، محمدرضا فلاح‌نژاد با اشاره به راه‌اندازی ترمینال خودروهای ایران خودرو در نظرآباد اظهار کرد: خوشبختانه با حضور سرمایه‌گذار در نظرآباد و رغبت وی به راه‌اندازی بخش‌های مختلف خدمات خودرو سبک در این شهرستان شاهد اتفاقات بسیار مثبت در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود.

وی در تشریح خدماتی که به زودی در نظرآباد و با حضور این سرمایه‌گذار و با همکاری فرمانداری نظرآباد راه‌اندازی خواهد شد، عنوان کرد: ایجاد ترمینال ماشین‌های ایران‌خودرو برای ارسال به استان‌های همجوار اصلی‌ترین خدمتی است که به‌زودی در نظرآباد ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نظرآباد به فعالیت‌هایی که در آینده اجرا می‌شود، اشاره کرد و گفت: همچنین تعویض خودروهای فرسوده ایران خودرو، نمایندگی ایران خودرو و معاینه فنی خودروهای سبک از دیگر فعالیت‌هایی است که طی چند ماه آتی در شهرستان نظرآباد صورت خواهد پذیرفت که دنبال نیاز و مراجعه شهروندان به شهرستان‌های همجوار کمک شایانی خواهد کرد.

فلاح‌نژاد در پایان با تاکید بر اشتغالزایی که راه‌اندازی مراکز نامبرده ایجاد می‌کند، بیان کرد: قطعا علاوه بر تسریع در امور مردم، راه‌اندازی این مرکز باعث ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان خواهد شد و همچنین با جدیت تمام برای اشتغالزایی هرچه بیشتر از سرمایه‌گذاران فعال در نظرآباد در موضوعات مختلف حمایت خواهیم کرد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، فتاح کرمی فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین فرمانداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، وجود ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان گفت: اولین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان را از اهداف راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد.

فرماندار بروجن همچنین با اشاره به اختصاص زمین در شهر بلداجی، خواستار پیگیری و تسریع در راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهر شد.

کرمی با بیان اینکه نقش برنامه‌های کانون در اثربخشی و فرهنگ‌سازی حوزه کودک و نوجوان مشهود است؛ افزود: کانون پرورش فکری از ارکان مهم و قابل توجه در تربیت نسل آینده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899020

دیگر خبرها

  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برداشت ملون و جانا از مزارع جنوب فارس
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه