Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@13:54:13 GMT

شماره ۱۳۴ خط حزب‌الله منتشر شد + لینک دریافت

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۶۹۴۸

به گزارش الف به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حفظ ونشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، صدوسی‌وچهارمین شماره از نشریه خط حزب‌الله همزمان با آغاز سالگرد پیروزی فتح خرمشهر همراه با مطالبی درباره‌ برجام و شروط هفت‌گانه رهبر انقلاب برای مذاکره با اروپائیان منتشر شد.

بر اساس این گزارش،  رهبر انقلاب در دیدار رمضانی خود با مسئولین نظام به تشریح نکات مهمی درباره‌ی مسائل سیاسی روز از جمله برشمردن تجربه‌ی برجام، عمق دشمنی آمریکا و تجربه‌ ملت ایران در مواجهه با آن پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله مهم‌ترین نکاتی که ایشان در این دیدار به آن پرداختند شروط هفت‌گانه‌ای است خطاب به مسئولین برای مذاکره با اروپایی‌ها. به‌همین جهت سخن هفته‌ این شماره از خط حزب‌الله با عنوان «تضمین‌های واقعی در مقابل دست چدنی» به این موضوع پرداخته است.

 همچنین رهبر انقلاب در دیدار سال گذشته‌ خود با دانشجویان در ماه مبارک رمضان یک مطالبه‌ صریح و جدی از دانشجویان داشتند که عبارت بود از غلبه‌ گفتمان انقلاب در دانشگاه‌ها. به همین جهت با توجه به اینکه هفته‌ آینده دانشجویان با رهبر انقلاب دیدار دارند، گزارش هفته‌ این شماره با عنوان «4 اصل غلبه گفتمانی» این مطالبه را مورد بررسی قرار داده است.

به‌مناسبت سالروز عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر نشریه خط حزب‌الله به بازخوانی این سوال که «چرا امام بعد از فتح خرمشهر آتش‌بس را قبول نکرد؟» پرداخته است.

 مسئولین به‌جای مسائل سیاسی به مسائل واقعی مردم بپردازند، شش تجربه برجام، اگر جامعه‌‌ای دارای ولایت شد چه می‌شود؟، بدترین نوع وابستگی و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

برای دریافت نشریه خط حزب الله اینجا کلیک کنید.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش زومیت، گوشی‌های وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بودند، به پایان چرخه‌ی عمر خود رسیدند. وان پلاس وعده داده بود که برای این گوشی‌ها سه سال به‌روزرسانی اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی منتشر خواهد کرد.

طبق بیانیه‌ی رسمی، آخرین به‌روزرسانی وان پلاس ۸ دارای وصله‌ی امنیتی آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) است و OxygenOS 13.1.0.587 را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. جدیدترین به‌روزرسانی گوشی وان پلاس ثبات و امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد. به‌روزرسانی دردسترس کاربران هندی قرار گرفته است و به‌مرور برای سایر مناطق منتشر خواهد شد.

از مشخصات وان پلاس ۸ می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۹۰ هرتزی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی و سلفی ۴۸ و ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴٬۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۰ واتی اشاره کرد. قیمت گوشی مذکور در زمان عرضه حدود ۷۵۰ دلار اعلام شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899416

دیگر خبرها

  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۳/کارگر، رکن جهش تولید است
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • خط حزب‌الله ۴۴۱؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات
  • وقتی ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب جواب می‌دهد! | ویدئو
  • هم‌خوانی کارگران در محضر رهبر انقلاب + فیلم
  • گزارش تصویری | دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • استقبال هنرمندان از غزل رهبر معظم انقلاب