Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از یاسوج، همان ساعات اولیه اطلاعاتی از سوی صاحب این منزل مسکونی به نیروی انتظامی شهرستان گچساران مبنی بر اینکه چند روز پیش، فردی با وی درگیر شده و احتمال اینکه شلیک گلوله‌ها توسط آن فرد صورت گرفته شده باشد داده شد.

ماموران نیروی انتظامی گچساران در کمتر از 24 ساعت فرد مورد نظر صاحب منزل مسکونی را دستگیر که در همان ساعات اولیه پس از دستگیری مشخص شد وی عامل اصلی شلیک گلوله‌ها به درب و دیوار آن منزل مسکونی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرد دستگیر شده جوانی حدود 27 ساله و ساکن شهرستان گچساران است که از وی اسلحه شلیک‌کننده به درب و دیوار منزل مسکونی نیز کشف و ضبط شده است.

وی هم اکنون در بازداشت دستگاه قضایی گچساران است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خرم آباد

 
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آباد گفت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی منجر به جرح، شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: مأموران انتظامی بخش زاغه خرم آباد با رصد‌های اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی عامل تیراندازی را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند .
فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در بازرسی از محل اختفای متهم یک قبضه سلاح جنگی به همراه فشنگ‌های مربوطه کشف و فرد خاطی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ قاسمی با بیان این که متهم انگیزه خود را از ارتکاب جرم اختلافات ملکی عنوان کرد، گفت: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را بر هم بزنند.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل حریق عمدی ۵ منزل مسکونی و خودرو در کاشان
  • عامل حریق عمدی ۵ منزل مسکونی و خودرو در کاشان دستگیر شد
  • دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی در کاشان
  • کشف قرص‌های غیرمجاز و دستگیری سارقان منزل در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در خرم‌آباد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم آباد
  • دستگیری شکارچی منطقه حفاظت شده قمصر و برزک با ۱۸ قطعه لاشه
  • انفجار یک منزل مسکونی در بلوار ساجدی مشهد
  • انفجار یک منزل مسکونی در بولوار ساجدی مشهد
  • جزییات کشته شدن «نگار کریمیان» دختر ۲۱ ساله در شهرستان الیگودرز