Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-19@11:43:10 GMT

مالباخته، زورگیران قوی هیکل را نقره داغ کرد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۷۱۴۱

به گزارش وانانیوز، 

 سرهنگ مرتضی بیرانوند دراین باره گفت: شب گذشته یکی از شهروندان در تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد که پاتوق دو زورگیر را که ساعتی پیش از وی سرقت کرده بودند، شناسایی کرده و از ماموران خواست تا به این محل مراجعه و این افراد را دستگیر کنند که بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۵ رازی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: مالباخته پس از حضور ماموران در محل گفت که ساعتی پیش دو مرد قوی هیکل با تهدید سلاح سرد از وی تلفن همراه، کارت عابر بانک و مبلغ ۱۵۰ هزار تومان وجه نقدش را سرقت کرده اند اما او موفق شده سارقان را تعقیب کند و در حال حاضر هر دو سارق در پاتوقشان حضور دارند.

بیراوند با بیان اینکه با هماهنگی‌های انجام شده تیم های کمکی به محل اعزام شدند، ادامه داد: پس از کسب دستور قضایی ورود به محل، ماموران ضمن اجرای یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه مذکور شده و هر دو سارق زورگیر را که سعی داشتند با ماموران درگیری فیزیکی داشته باشند، دستگیر کرده و به کلانتری منتقل کردند.

رئیس کلانتری۱۱۵ رازی با اشاره به انجام بازجویی از دو متهم دستگیر شده، گفت: هر دو متهم در کلانتری به سرقت از مالباخته اعتراف کرده و  اموال مسروقه از وی را نیز بازگرداندند، همچنین پس از تکمیل، پرونده این افراد برای تحقیقات بیشتر و کشف دیگر جرائم احتمالی به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگانگیری در نیکشهر؛ ۴ متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس در کمتر از دو ساعت چهار شرور را که اقدام به ربایش ‏یکی از شهروندان نیکشهر کرده بودند، دستگیر کردند. - اخبار استانها -

سردار دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: با وقوع یک فقره آدم‌ربایی و ایجاد رعب و وحشت عمومی در یکی از روستاهای شهرستان نیکشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران سریعا به محل اعلامی عزیمت و مشاهده کردند، چهار آدم ربا با استفاده از زور و تهدید، مردی را که حدوداً 38 سال سن داشت گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شده اند، بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات شخصی قبلی، فردی را گروگان گرفته‌اند، که تیم رسیدگی کننده جهت دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز قدام کردند.

وی با بیان این که مأموران جان برکف پلیس با انجام اقدامات هوشمندانه فرد ربوده شده را در کمتر از دو ساعت بدون هیچگونه تلفاتی از اسارت آزاد کردند، تصریح کرد: در این رابطه چهار گروگانگیر توسط مأموران دستگیر و جهت انجام سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • اقدامات ماموران کلانتری ۱۱ دراجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی
  • کشف ۲۸ تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر
  • بازداشت عاملان پرتاب نارنجک به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه سوری
  • عاملان پرتاب نارنجک به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه سوری بازداشت شدند
  • بازداشت عاملان پرتاب نارنجک دستی به سمت ماموران پلیس
  • بازداشت عاملان پرتاب نارنجک دستی به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه‌سوری
  • دستگیری عاملان مجروحیت مامور پلیس در آخرین چهارشنبه سال
  • دستگیری عاملان مجروحیت مامور در آخرین چهارشنبه سال
  • گروگانگیری در نیکشهر؛ چهار متهم دستگیر شدند
  • گروگانگیری در نیکشهر؛ ۴ متهم دستگیر شدند