Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@15:23:32 GMT

برطرف شدن 85 درصد اختلالات اینترنتی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۷۱۷۰

رویداد۲۴ مجید حقی گفت: با توجه به دستور و تاکید آقای جهرمی بر رسیدگی سریع و موثر در خصوص اختلالات رخ داده در سرویس‌های اینترنتی کارگروهی، این موضوع از روز گذشته با حضور مدیران عامل و تیم‌های فنی شرکت‌های ارائه کننده خدمات اینترنتی و با محوریت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با برگزاری جلسات فشرده رفع اشکالات و اختلالات پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اولویت‌های کارگروه‌های تشکیل شده به ترتیب رفع اختلال کسب کارهای فعال در بستر اینترنت، برنامه های کاربردی پرطرفدار و دیگر کاربردهاست.

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد نتیجه این اقدامات گفت: در حال حاضر با تلاش های بعمل آمده و مستقل از روالهای متداول مالی، اداری و ... و به صورت بسیج همه امکانات و نفرات حجم اختلالات تا ۸۵ درصد برطرف شده و همچنان تا رفع کلیه اختلالات فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر پیگیری مداوم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: در این میان برخی شرکت های کوچکتر هنوز موفق به رفع نواقص نشده اند که لازم است تلاش بیشتری داشته باشند. تذکرات و اخطار لازم داده شده است و در صورت استمرار، لیست این شرکتها اعلام خواهد شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدخواهان همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی، امروز در اصفهان در نشست خبری مشترک با «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اظهار کرد: در این سفر گفت‌وگوهای سازنده و رو به جلویی با آقای گروسی داشتیم.

وی ادامه داد: ما در اسفند گذشته در تهران، بیانیه‌ای را به صورت مشترک منتشر کردیم که اگرچه بدخواهان جمهوری اسلامی ایران همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند، اما گروسی و من اعتقاد داریم که آن بیانیه، مبنای خوبی برای تعاملات آژانس و سازمان انرژی اتمی است و به عنوان نقشه راه خود بر آن تاکید کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدخواهان همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند
  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها