Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کانون دفاع مقدس خواهران دانشگاه فردوسی گفت: وقتی عزم و اراده و به همراه تفکر انقلابی و نصرت الهی در یک سنگر جمع شود؛ حتی می‌توان ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکست.

زنگ آبادی، مسئول کانون دفاع مقدس خواهران دانشگاه فردوسی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو در مشهد، پیرامون عوامل سقوط خرمشهر گفت: بی کفایتی و خیانت منافقینی چون بنی صدر که اعتقاد داشتند ما زمین می دهیم زمان میخریم و همچنین از حضور نیروهای مردمی در جبهه جلوگیری می کردند و عدم اجازه رساندن ادوات و صلاح به رزمنده ها سبب شد بنیه دفاعی افرادی که در شهر بودند، پایین بیاید، مجموعه این عوامل بود که دست به دست هم داد تا شهر سقوط کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگ آبادی ادامه داد: بنده متناظر با سخنان گران سنگ حضرت امام خمینی (ره)عرض می کنم که هماهنگی و اتحاد قوا بسیج، ارتش و سپاه برای یک هدف واحد و فتح یک قله مشترک با چاشنی معنویت و ایمان فوق العاده بالای رزمندگان که با کمترین امکانات بزرگ ترین حماسه را با یاری خداوند آفریدند به جهانیان نشان دادند؛ وقتی عزم و اراده و به همراه تفکر انقلابی و نصرت الهی در یک سنگر جمع شود، حتی می توان ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکست.

مسئول کانون دفاع مقدس خواهران دانشگاه فردوسی افزود: آینه تمام نمای این جمله امام رحمه الله در قرآن است که می فرماید «كَم مِن فِئَةٍ قَليلَةٍ غَلَبَت فِئَةً كَثيرَةً بِإِذنِ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ مَعَ الصّابِرينَ» این وعده الهی که حزب الله زمانی که برخیزند و یاری دین حق را انجام بدهند حتی اگر تعداد اندک باشد به اذن الهی بر جنود کفر و شرک پیروز هستند، فقط لازمه اش صبر و استقامت است.

وی در خصوص فتح خرمشهر گفت: در بحث خرمشهر هم همین شد شهر به دلیل خیانت همچون بنی صدرهایی سقوط کرد رزمندگان با صبر و استقامت مثال زدنی استوار ایستادند و در نتیجه دست قدرت خداوند از گریبان جوانان سینه چاک پیر جماران درآمد و پشت جهانی که در مقابل ایران صف کشیده بودند به خاک رساند.

زنگ آبادی اظهار داشت: فتح خرمشهر فتح خاک نبود، فتح ارزش ها بود و اگر امام این امت می فرمایند خرمشهرها در پیش است، یعنی باید کمر محکم بست و ایستاد برای جهاد هایی که یک جهان از ابر قدرت های شرق و غرب جلوی ما صف خواهند کشید.

مسئول کانون دفاع مقدس خواهران دانشگاه فردوسی افزود: رمز پیروزی در جهادهای آینده همان رمز پیروزی فتح خرمشهر خواهد بود، در فتح خرمشهر تحقق وعده الهی یعنی غلبه مستضعفان بر مستکبران رخ داد و تا زمانی که جهان جهان است و مستکبران در عرصه زمین جولان می دهن،د وظیفه ما پا به رکاب شدن برای تحقق این سنت الهی در زمین است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا به شناسایی ایده‌های فناورانه منجر می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فاطمه عابدی مدیر فروش یک شرکت ساختمانی در حاشیه رویداد سه‌روزه «صدرا» (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه شرکت ساختمانی متبوعش بهینه‌سازی، سبک‌سازی و توسعه و ترویج استفاده از مصالح کیفی را در دستورکار خود قرار داده است، گفت: یکی از نتایج استفاده از این نوع محصولات بهینه‌سازی مصرف انرژی است.

وی با بیان اینکه تعامل و ارتباط صنعت و دانشگاه باعث ارائه محصولات فناورانه می‌شود، عنوان کرد: مجموعه ما با افتخار در این رویداد شرکت کرده تا ضمن اثرگذاری بر روی دانشجو برای دریافت مهارت فناورانه از دانشگاه نیز برای حل مشکلات خود تأثیر پذیرد.

مدیر فروش این شرکت ساختمانی با بیان اینکه رویداد صدرا می‌تواند یکی از راه‌های شناسایی ایده‌های برتر و فناورانه فارغ‌التحصیلان و دانشگاهیان باشد؛ ادامه داد: جذب افراد مستعد از همین منظر برای معرفی به بازار کار محقق می‌شود.

عابدی، خواستار برگزاری برنامه‌هایی با محور ارتباط صنعت با دانشگاه‌ها چند بار در طول سال و تمام دانشگاه‌های استان همدان شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا به شناسایی ایده‌های فناورانه منجر می‌شود
  • اگر کف پای شما صاف است؛ بخوانید
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست