Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@17:04:04 GMT

دسترسی دوباره کوشنر به اطلاعات محرمانه کاخ سفید

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۷۳۲۷

دسترسی دوباره کوشنر به اطلاعات محرمانه کاخ سفید

به گزارش پارس نیوز، 

اعطای مجدد مجوز دسترسی به اطلاعات محرمانه کاخ سفید به داماد ترامپ

مجوز دسترسی به اطلاعات محرمانه کاخ سفید پس از حدود یک سال، به طور دائم به جرد کوشنر داده شد.

اعطای مجدد مجوز دسترسی به اطلاعات محرمانه کاخ سفید به داماد ترامپبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، پس از محدود شدن دسترسی جرد کوشنر، داماد ترامپ، به اطلاعات محرمانه کاخ سفید، یک منبع آگاه اعلام کرد بار دیگر این مجوز به صورت دائم به وی اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر کوشنر یکی از مشاوران ارشد ترامپ است که نقش برجسته ای در امور دیپلماتیک خاورمیانه دارد؛ اما بررسی سوابق کوشنر از سوی پلیس اف بی آی موجب شد وی حدود یک سال در دسترسی به اطلاعات محرمانه کاخ سفید با محدودیت رو به رو شود.

برخی از مقامات معتقدند طولانی شدن روند تحقیقات در خصوص کوشنر و اعطای مجدد مجوز دسترسی به اطلاعات محرمانه کاخ سفید حاکی از بروز برخی مشکلات قانونی در پرونده وی است. مقامات کاخ سفید اظهار کردند چنین روند طولانی برای بررسی سوابق یک مقام دولتی که دارای پیشینه مالی و تجاری پیچیده ای است و با افراد خارجی بسیاری تماس دارد، دور از انتظار نیست. با این حال تحقیقات مولر در خصوص جلسات کوشنر با برخی مقامات روس این پرسش را مطرح می کند که آیا بازرسان شواهدی را مبنی بر تهدید امنیتی بودن کوشنر پیدا کرده اند یا خیر.

این مجوز امنیتی کوشنر را قادر می سازد به محرمانه ترین و حفاظت شده ترین اسرار کاخ سفید، از جمله خلاصه اطلاعاتی روزانه ترامپ، دسترسی داشته باشد. اصولا این مجوز به افرادی داده می شود در جلسات سطح بالای کاخ سفید حضور دارند.

 

 

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین راه برای از بین بردن کپک‌ها

کپک‌ها معمولاً ظاهر بدی دارند و برای سلامتی ضرر دارند و به همین دلیل خلاص شدن از شر کپک به شکل صحیح، اهمیت بسیار زیادی دارد. بعضی از انواع کپک هستند که سم‌هایی را تولید می‌کنند و برای بدن انسان خطرات زیادی دارند و ممکن است باعث ایجاد علائم و مشکلات تنفسی شوند و در بدترین حالت سیستم ایمنی را درگیر خواهند کرد.

ماده سفید کننده هم یکی از محصولات پرکاربردی است که برای پاک کردن کپک استفاده می‌شود. ممکن است ماده سفید کننده در ظاهر کپک را از بین ببرد، زیرا رنگ آن را خنثی می‌کند و شما فکر می‌کنید که دیگر هیچ کپکی وجود ندارد، اما غشای کپک زیر آن قوی و زنده باقی می‌ماند و ممکن است موم آزاد شده از آن باعث بیماری شود برای همین توصیه میشود هرگز با سفید کننده‌های مخصوص ظرف و ... کپک‌ها را تمیز نکنید.

بهترین راه برای از بین بردن کپک‌ها

سفید کننده در پاک کردن کپک موثر نیست، در نتیجه می‌توانید از روش‌های دیگری شامل موارد زیر استفاده کنید:

محلول سرکه
سرکه می‌تواند ۸۲% از همه اجزای کپک را در اولین استفاده از بین ببرد و مشکلات مربوط به کپک را رفع کند. سرکه مخمری سفید را به اندازه ۸۰ درصد که در سوپرمارکت‌ها هم موجود است، با آب به اندازه ۲۰ درصد با یکدیگر ترکیب کنید. داخل بطری اسپری بریزید و به سطوح مورد نظر بزنید.

بعد از ۲۰ دقیقه؛ روی آن را دستمال بکشید و کپک را با آب گرم پاک کنید.

روغن درخت چای
روغن درخت چای خواص ضد قارچی دارد و به طور موثر کپک را از بین می‌برد. البته یک پاک کننده عالی محسوب نمی‌شود، اما می‌توانید سه درصد از روغن درخت چای را که در آن یک قاشق چای خوری روغن درخت چای و دو فنجان آب گرم استفاده شده است، برای این وضعیت استفاده کنید.

محلول را قبل از استفاده خوب تکان دهید سپس آن را داخل بطری اسپری بریزید و به ناحیه مورد نظر بزنید. در عرض ۲۰ دقیقه روی قسمت مورد نظر را با آب گرم دستمال بکشید. اگر لکه کپک باقی مانده بود، از آمونیاک و سرکه استفاده کنید.

کپک می‌تواند کشنده باشد
دانه‌های حاصل از کپک در فضا پخش می‌شوند. بدن بسیاری از افراد در برابر انواع مختلف کپک‌ها واکنش خاصی نشان می‌دهند، اما بعضی از انواع آن‌ها همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم، به دلیل تولید سرم باعث ایجاد واکنش‌های آلرژیک می‌شوند که در چنین شرایطی استفاده از ماسک‌های محافظتی برای پاک کردن کپک‌ها حتما توصیه می‌شود.

هر چقدر که فضای ایجاد شده همراه با کپک بزرگتر باشد، خطرات آن بیشتر است بنابراین گاهی اوقات بهتر است که از یک متخصص بخواهید تا برای پاک کردن کپک‌ها اقدام کند و اقدامات امنیتی را به کار بگیرد.

منبع: ایسکانیوز

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی خواندنی‌ها

دیگر خبرها

  • بهترین راه برای از بین بردن کپک‌ها
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن این ۲ کشور شد | ماجرای جلسه فوری و محرمانه در دفتر او
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است؛ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • حمله فسفری؛ روایت جنون صهیونیست‌ها + فیلم
  • ترامپ دوباره در دادگاه
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • اینفوگرافیک | تکمیل تونل خوانسار و راه های دسترسی به آن
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات