Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مراغه - ايرنا - فرماندار هشترود از تصويب 437 ميليارد و 160 ميليون ريال براي 257 طرح اشتغالزايي در اين شهرستان خبر داد و گفت: 300 ميليارد و 830 ميليون ريال اين اعتبار براي 141 طرح اشتغالزايي در روستاها و از محل صندوق توسعه ملي تامين مي شود.

به گزارش ايرنا، امين امينيان روز پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري هشترود افزود: بانک هاي عامل و دستگاه هاي اجرايي شهرستان نيز بايد براي ايجاد اشتغال روستايي و توسعه ملي همکاري لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي همچنين از بانک ها خواست تا در بازپرداخت تسهيلات سرمايه گذاران را حمايت کنند و مشوقاني براي سرمايه گذاري در شهرستان باشند.
وي گفت : با توجه به توليدي بودن منطقه بويژه در زمينه هاي کشاورزي و دامداري بايد اشتغالزايي ها هم در اين زمينه باشد.
امينيان از سرمايه گذاران نيز خواست با خيالي آسوده در اين شهرستان سرمايه گذاري کنند و از بازگشت سرمايه خود مطمئن باشند و ادارات و دستگاه ها نيز سرمايه گذاران را درست و به موقع و در حداقل زمان راهنمايي کنند.
در اين جلسه از روساي برخي بانک ها که همکاري لازم را در پرداخت وام داشتند تجليل شد.
**
90 ميليون ريال در جشن گلريزان هشترود جمع آوري شد
فرماندار هشترود در اين مراسم گفت: کمک به نيازمندان و دستگيري از فقرا زيباترين و ارزشمندترين کارهاست که مورد رضايت خداي تعالي است.
امينيان با اشاره به اينکه اجراي موفق طرح هاي فقرزدايي بدون مشارکت خيران امکان پذير نيست افزو : شاد کردن دل يک انسان خشنودي و رضايت خدا را به همراه دارد.
مدير کميته امداد هشترود نيز خاطرنشان کرد: مددجويان تحت حمايت کميته امداد هشترود در زمينه هايي همچون اشتغال، فرهنگ، اکرام و محسنين، مسکن، جهيزيه، درمان و تسهيلات کارگشايي از اين نهاد خدمت دريافت مي کنند.
شهرام آسيابي گفت: کميته امداد با اتخاذ برنامه هاي موثر از جمله شناسايي افراد نيازمند مستعد و آموزش و توانمند سازي آنان و ارائه وام قرض الحسنه درصدد استقلال مالي و حفظ کرامت مددجويان است.
شهرستان هشترود با وسعت يک هزار و 990 کيلومتر مربع و حدود 57 هزار نفر جمعيت در 120 کيلومتري تبريز واقع شده و از شمال با بستان آباد، از شرق با ميانه، از غرب با مراغه و از جنوب با چاراويماق همجوار است.
3077/7486
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی

به گزار ش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ حشمت عزیزان افزود: مزارع گندم در جنوب استان بین ۲۰ تا ۳۰ درصد خسارت دید که میزان اولیه برآورد این خسارت‌ها یک هزار میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: به ۲ هزار کیلومتر جاده بین مزارع و ایل‌راه‌های عشایری نیز خسارت ۲۰ تا ۱۰۰ درصدی وارد شد که برآورد اولیه خسارت‌های این بخش نیز یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است.

عزیزان گفت: ۵۰ راس دام سبک عشایر نیز در شهرستان ملکشاهی به علت سیلاب تلف شد.

وی ادامه داد:  ببشترین خسارت‌های سیلاب در زیربخش‌های کشاورزی مربوط به شهرستان‌های آبدانان و دهلران بود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام گفت: بررسی دقیق میزان خسازت‌های وارده به کشاورزان در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل