Web Analytics Made Easy - Statcounter



چرا پرسپولیس به این پرسش‌ها درباره پرونده طارمی پاسخ شفاف نمی‌دهد؟

پرسپولیسی‌ها مدام از احتمال شکسته شدن حکم محرومیت‌شان در فیفا توسط شورای حکمیت ورزش سخن می‌گویند.

در 24 ساعت گذشته بارها شنیدید که حکم محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات شکسته شده است و بعد دوباره شنیدید هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت هم احتمالا این را از زبان مدیر پرسپولیس شنیدید که نظر شورای حکمیت مثبت بوده است و حالا دیگر این فیفاست که باید تمکین کند و تصمیم نهایی را بگیرد!

پرسپولیس بعد از رضایت ریزه اسپور که در توافقی دولتی و با مداخله رئیس جمهور ایران و ترکیه رخ داد ، از پی این بر آمدند تا محرومیت شان از پنجره نقل و انتاقلاتی فیفا را هم بشکنند. مرجع اولی که سراغش رفتند و مکاتبه کردند ، فیفا بود. آنها این پرونده و رضایت کتبی تیم ترکیه ای را فرستادند و سه بار در این مدت یک پاسخ یکسان از فیفا گرفته اند. اینکه محرومیت پرسپولیس نه بر اساس شکایت تیم ترکیه ای که به دلیل اثبات این حقیقت برای فیفا رخ داده که آنها عامل تحریک مهدی طارمی برای عدم پایبندی به قراردادش با تیم ترکیه ای بوده اند. تخلفی که محرومیتش دو پنجره نقل و انتقالاتی است.

همزمان فیفا شکایتی را علیه تیم ترکیه ای در دادگاه حکمیت ورزش داشته اما مشخص نیست آنها در آن پرونده دقیقا از چه چیزی شکایت کرده اند . پرسپولیس و وکیل سوئیسی ابتدای شان که قبلا پرونده شکایت ایران از عربستان را در همین محکمه طرح کرده بود ، می بایست طرح دعوی شان این می بود که آنها عمال تحریک نبودند و خواهان اقامه دعوا علیه فیفا می شدند تا این حکم شکسته شود.

اینکه حالا گفته می شود دادگاه رای مثبتی در این زمینه داده تا فیفا اظهار نظر کند باز پر از ابهام است. آیا پرسپولیس درست شکایت کرده است؟ این که دیگر رای بینابینی ندارد . قرمزها یا به حکم شکایت کرده اند و آن را شکسته اند یا علیه تیم ترکیه ای اقامه دعوا کرده اند که قبلا دو طرف از هم به فیفا رضایت دادند و این حکم تاثیری در روند دعوا نخواهد داشت.

مدیران پرسپولیس یا خودشان هم دقیقا نمی دانند چه اتفاقی بین شان و فیفا رخ داده و وکیل سوئیسی شان دقیقا کدام پروسه را دنبال کرده ، یا اطلاعات مشخص و دقیقی به افکار عمومی نداده اند. این حکم چطور می تواند بینابینی باشد ، پرسشی است که مدیران تیم باید درباره اش شفاف سازی کنند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد

به گزارش همشهری آنلاین روبرو نیوز مهدی عبدی که در تابستان گذشته با نظر گل‌محمدی از جمع سرخپوشان جدا و به صورت قرضی راهی تراکتور شد چون تحت قرارداد پرسپولیس است، تمایل دارد به این تیم برگردد. البته تبریزی‌ها هم خواستار خرید دائمی او هستند و این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که پرسپولیس تمایلی برای حفظ این بازیکن نداشته باشد. ناگفته نماند عبدی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و طبیعتا این باشگاه اگر می‌خواهد او را باز هم به تیمی قرض دهد باید قراردادش را تمدید کند یا اینکه تصمیم به فروش او بگیرد. ناگفته نماند انتقال قرضی عبدی به تراکتور از نظر مالی خیلی به سود او تمام شد. درمورد عبدی باید گفت اوسمار هم خیلی روی او نظر مساعد ندارد و این مساله کار او را برای بازگشت به پرسپولیس سخت می‌کند.

علیپور مشتاق بازگشت
علی علیپور بعد از سپری کردن 4 فصل نه‌چندان خوب در فوتبال پرتغال به نوعی ناچار به بازگشت دوباره به فوتبال ایران است. از این جهت که او پیشنهاد مالی خوبی از باشگاه ژیل‌ویسنته برای تمدید دریافت نکرده و پیشنهاد خارجی دیگری هم ندارد. البته او فصل پیش و نیم‌فصل هم مورد توجه تراکتور قرار داشت اما تاکیدش این بود که در صورت بازگشت به ایران دوست دارد در پرسپولیس به فوتبالش ادامه دهد. علیپور برخلاف عبدی بازیکنی دونده و سختکوش است و از این جهت بعید است اوسمار تمایلی برای جذب او نداشته باشد؛ هرچند این مربی برزیلی در صورت ماندن در پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم خارجی بلندقامت است اما مدیران باشگاه پرسپولیس علاقه‌مند به بازگشت علیپور به تیم‌شان هستند. البته با اتمام این فصل غیر از بازیکنان اشاره‌شده باز هم هستند نفراتی که دوست داشته باشند برای پرسپولیس بازی کرده یا به این تیم برگردند؛ اتفاقی که مشابه آن را در سال‌های گذشته زیاد دیده‌ایم.

کد خبر 846212 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • پرسپولیس شکایت را به ثنا بفرستد در خدمتم | پرسپولیسی‌ها به خانواده ام بدترین فحش ها را دادند