Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته خوابگاه­‎های دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از 20 تا 26 اردیبهشت برگزار شد و معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز در این هفته برنامه­‎های متنوعی را در حوزه­‎های مختلف رفاهی، فرهنگی، مشاوره و تربیت بدنی برای دانشجویان خوابگاهی خود در نظر گرفته بود.

به گزارش ایسنا، بازدید از اماکن تاریخی شهر یزد شامل مسجد جامع، میدان امیرچقماق، موزه آب، خانه لاری‎ها و زندان اسکندر، تور عکاسی به همراه بازدید از جاذبه­‎های طبیعی و گردشگری شهرستان ابرکوه شامل سرو 4000 ساله، خانه آقازاده، مسجد جامع ابرکوه، مناره نظامیه و گنبد عالی، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در خوابگاه­‎های خواهران، از جمله این اقدامات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری نمایشگاه و فروشگاه محصولات ترمه، جشنواره کتاب­‎های خاک ‎‎ خورده، مسابقه «من اگر مشاور بودم ...»(حرف­های درگوشی با اداره مشاوره)، جشن رنگ­‎ها در بوستان طوبی یزد ویژه دختران خوابگاهی، برگزاری دومین بازارچه خیریه امام رضا (ع) و جشنواره آیین­‎های سنتی شهر دوچرخه­‌ها، برگزاری مسابقات متعدد در رشته­‎های مختلف ورزشی و ارائه جوایز به برگزیدگان آنها از دیگر اقدامات صورت گرفته دراین هفته بود.

مهم­ترین نکته در بیشتر این برنامه­‎ها حضور فعال دانشجویان به عنوان متولی و برگزارکننده بود. همچنین به مناسبت هفته خوابگاه­ها، یک وعده شام ویژه به صورت رایگان برای دانشجویان خوابگاهی در نظر گرفته شد.

از دیگر برنامه­‎های انجام شده در این هفته، انتخاب اتاق نمونه در هر خوابگاه و ارائه هدایایی به رسم یادبود به ساکنین آن بود.

همچنین در یکی از شب­‎های این هفته، هیات رئیسه و مسئولین دانشگاه نیز در قالب گروه­‌هایی از خوابگاه­‌های دانشجویی بازدید کردند و ضمن نشست صمیمانه با دانشجویان، درددل­‌ها، پیشنهادات، انتقادات و مسائل آنها را شنیدند و بر این اساس دستور  انجام اقدامات لازم را صادر کردند.

دیگر اقدام مهم انجام شده در این هفته، تهیه هدایایی برای ساکنین خوابگاه­‌های دانشجویی دانشگاه بود. با توجه به نام­گذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری، دانشگاه علوم پزشکی یزد با هدف ارج نهادن و حمایت از تولیدات داخلی، برای 1800 نفر دانشجویان خوابگاهی خود، مجموعه لوازم تحریر و نوشت­ افزار ایرانی شامل کیف، دفتر کلاسوری تهیه کرد و هدیه داد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود

سعید گل فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری آئین غبارروبی مزار شهدای سلامت و خوشنام در سراسر استان در نخستین روز از هفته سلامت خبر داد و اظهار کرد: آئین بهره برداری از ۱۱۱ دستگاه موتور سیکلت ویژه بهورزان در استان برگزار خواهد شد که این برنامه در شهرستان‌های گرگان و گنبد به صورت متمرکز انجام می‌شود.

وی افزود: زنگ سلامت و افتتاحیه ۳۰ واحد بهداشت در مدارس استان با حضور استاندار گلستان در این هفته نواخته خواهد شد.

رئیس دانشگاه علم پزشکی گلستان گفت: کلنگ زنی خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفری از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در استان که با حضور استاندار برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: آئین کلنگ زنی خانه‌های بهداشت پست دره و قرقیجق در مراوه تپه، کلنگ زنی انبار دارویی معاونت غذا ودارو، افتتاحیه پایگاه سلامت شهرک فرهنگیان کردکوی و راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی در مدرسه آیت الله کاشانی گالیکش از دیگر برنامه‌ها دانشگاه علوم پزشکی گلستان محسوب می‌شود.

گل فیروزی از پیاده روی همگانی کارکنان دانشگاه، ادارات و سفیران سلامت در سراسر استان خبر داد و اظهار کرد: راه اندازی (بهسازی و تجهیز) کلینیک دیابت در گرگان، افتتاحیه خانه بهداشت استون آباد شهرستان بندرگز، راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی در مدرسه آیت الله کاشانی گالیکش از جمله برنامه‌های دانشگاه در هفته سلامت است.

وی کلنگ زنی پایگاه اورژانس نگین شهر آزاد شهر، افتتاح ۶ باب زیست پزشک در شهرستان کلاله، راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی در مرکز خدمات جامع سلامت مالای شیخ و اجرای اردوی جهادی دانشکده دندانپزشکی در روستای ماهستان حکیم آباد علی آباد اشاره داشت و افزود: سخنرانی مدیران مراکز بهداشت در نماز جمعه و اجرای اردوی جهادی دانشکده دندانپزشکی در روستای ماهستان حکیم آباد علی آباد از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در استان گلستان است که اجرایی می‌شود.

کد خبر 6081848

دیگر خبرها

  • برگزاری هفده عنوان برنامه در هفته سلامت حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری هفده عنوان برنامه در طی هفته سلامت
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد