Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عاشوری پیش از ظهر امروز در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در حرم مطهر سید جلال‌الدین اشرف آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: ولایت مداری یکی از رموز موفقیت جنگ تحمیلی و عامل فتح خرمشهر بود.

وی پیروزی در جنگ ایران و عراق را بسیار ارزشمندتر از دوران رسول‌الله دانست و افزود: دفاع ایران در مقابل ارتش بعث عراق بسیار والاتر از جنگ در زمان پیامبر اکرم (ص) بود زیرا پیغمبر اکرم (ص) در کنار رزمندگان بود اما در جنگ ایران عده‌ای اصلاً امام را ندیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به عوامل فتح در حماسه سوم خرداد گفت: ولایت مداری، نترسیدن از دشمن، ایمان به خدا، اعتماد به توان نیروهای، ایستادگی و مقاومت و الگو گرفتن از فرهنگ عاشورا از عوامل پیروزی و فتح خرمشهر بوده است.

عاشوری غیرتمندی مردم ایران را رمز ماندگاری خرمشهر دانستند و تصریح کرد: تنها راه از پای درآوردن ایران عدم وحدت در داخل و ایجاد انشقاق در داخل است.

به گزارش بسیج در ادامه این مراسم حاضران با گل‌باران کردن گلزار شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و نثار فاتحه بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا  بیعت مجدد کردند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پرسپولیس برای بازی با سپاهان دانیال اسماعیلی فر را از دست داد، اما وحدت هنانوف را دارد. بازیکنی که در زمان یحیی گل محمدی بیشتر بازی می‌کرد و عملکرد نسبتا خوبی داشت. استقلال هم با از دست دادن حسینی باید از دروازه‌بان ذخیره خود در تبریز استفاده کند کاری که پرسپولیس مجبور شد در ۴ بازی انجام بدهد و البته رفیعی کاملاً روسفید از آب درآمد. 

ابتدای فصل که تیم‌ها با ۳۰ بازیکن قرارداد می‌بندند دقیقاً به خاطر چنین روز‌هایی است که در مواقع ضروری از بازیکنان جوان و بازیکنان ذخیره خود استفاده کنند. همین خالدآبادی ابتدای فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشت و حالا بهترین فرصت است تا توانایی‌های خود را نشان بدهد. همان طور که روزی وحید طالب لو در اصفهان مقابل سپاهان بازی کرد و بعد‌ها تبدیل به یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران شد و همان‌طور که رفیعی نشان داد پرسپولیس یک دروازه‌بان ذخیره کاملاً مطمئن دارد. 

خوب به خاطر داریم زنده یاد ناصر حجازی تعریف می‌کرد که روزی در یک تورنمنت رایکوف به او که تنها ۱۷ سال داشت میدان داد و حجازی در آن تورنمنت ۱۰ گل در سه بازی خورده، اما بعد‌ها تبدیل به بهترین دروازه‌بان ایران و آسیا شد. مرحوم حجازی مدعی بود رایکوف تنها کسی بود که بعد از دریافت آن ۱۰ گل از من حمایت کرد و گفت همین حجازی روزی بهترین دروازه‌بان ایران می‌شود.

الان هم جواد نکونام باید به خالد آبادی میدان بدهد و از او حمایت کند کاری که ویرا با رفیعی کرد هر چند همه می‌دانیم که این میدان دادن‌ها از سر اجبار است نه بر اساس انتخاب کادر فنی. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید دنبال بهانه گرفتن باشد. پرسپولیس در نیم فصل اول ۳ بازیکن کلیدی خود را از دست داد و استقلال هم در نیم فصل دوم نمی‌تواند از وجود یامگا و مهدی پور استفاده کند، اما هر دو در کورس قهرمانی هستند و ریتم تیمی خود را حفظ کرده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی
  • اوقات شرعی اهواز، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • دنیا متعجب از عملیات موفق «وعده صادق» است
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم