Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@18:37:48 GMT

کین: برای قهرمانی به روسیه می‌رویم

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۷۳۹۵

کین: برای قهرمانی به روسیه می‌رویم

هری کین انتصابش به‌عنوان کاپیتان تیم ملی انگلیس را با یک ادعای بزرگ همراه کرد، او می‌گوید تیم جوان و کم تجربه گرت ساوت‌گیت می‌تواند در روسیه قهرمان جام جهانی شود. 

به گزارش ورزش سه ، ساوت‌گیت در جلسه‌ای بازیکنان تیم ملی انگلیس را از تصمیم خود برای اعطای بازوبند کاپیتانی به کین باخبر کرد اما سه ماه قبل به این بازیکن 24 ساله گفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهاجم تاتنهام که در 23 بازی ملی خود 12 گل زده، می‌گوید تیمی که فقط 5 بازیکن با سابقه حضور در جام جهانی دارد، می‌تواند شگفتی بیافریند: «فکر می‌کنم می‌توانیم قهرمان شویم. خودمان می‌دانیم مدعی قهرمانی نیستیم اما به این فصل نگاه کنید، هیچ کس فکر نمی‌کرد لیورپول تا فینال لیگ قهرمانان برود، به منچستریونایتد دوران سر الکس فرگوسن نگاه کنید، یک تیم جوان سال‌ها بر لیگ برتر مسلط بود. واقعا جوانی بهانه خوبی نیست، می‌تواند خوب باشد. ما می‌توانیم قهرمان شویم و تلاشمان را می‌کنیم. هر هدف دیگری کافی نیست، من در ذهن خودم رسیدن به تمام افتخارات را هدف قرار می‌دهم. تیم‌های خیلی خوبی در جام جهانی هستند اما این رویا ارزش مبارزه را دارد. شاید در حال حاضر این انتظار واقع‌بینانه نباشد اما با شروع بازی‌ها مشخص می‌شود. فشار و استرس بخشی از جام جهانی است، شما باید با آن کنار بیایید. ما تیم جوان و کم تجربه‌ای هستیم اما وقتی بازی می‌کنیم هواداران انتظار پیروزی دارند بخصوص در بازی‌های مرحله گروهی. این بخشی از تجربه است که بتوانی بازی کنی و با فشار منطبق شوی. در گذشته وحشت داشتیم از اینکه بگوییم می‌خواهیم چیزی ببریم، از واکنش رسانه‌ها و هواداران می‌ترسیدیم اما حالا می‌خواهیم نترسیم و شجاع باشیم. چه در مرحله گروهی حذف شویم چه در نیمه‌نهایی، جام جهانی را نبرده‌ایم. بنابراین با بقیه حرفش را زده‌ایم و هیچ ترسی نداریم. نهایت سعی‌مان را می‌کنیم که به خواسته‌مان برسیم.»


کین که با 24 سال سن جوانترین کاپیتان تاریخ تیم ملی انگلیس در جام جهانی خواهد بود، نخستین بار تابستان گذشته در بازی مقدماتی جام جهانی مقابل اسکاتلند بازوبند کاپیتانی را بست و بعد از آن در سه بازی دیگر هم کاپیتان بوده، در این چهار بازی او 5 گل زده تا نشان دهد بار مسوولیت نمی‌تواند روی فرمش اثر منفی بگذارد: «خللی ایجاد نمی‌کند، بی‌نهایت به بستن بازوبند کاپیتانی افتخار می‌کنم اما من باید بروم و کارم را انجام دهم، سخت تلاش کنم و گل بزنم.»


اریک دایر هم‌تیمی او در تاتنهام و جوردن هندرسون که خودش را برای بازی شنبه مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان آماده می‌کند، کاندیداهای دیگر بودند. ساوت‌گیت از وقتی آمده برای ایجاد یک جو قوی و مسوولانه در رختکن انگلیس، کاپیتانی را به چند بازیکن از جمله گری کیهیل و جو هارت هم داده اما می‌خواست برای جام جهانی یک بازیکن ثابت پیدا کند.


انگلیس که تنها قهرمانی‌اش در جام جهانی در سال 1966 به دست آمده، 28 خرداد نخستین بازی خود در گروه G را برابر تونس انجام می‌دهد، پاناما و بلژیک دیگر تیم‌های این گروه هستند.

هری کین تاتنهام تیم ملی انگلیس جام جهانی 2018 (روسیه)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دله آلی: هدف من شرکت در جام جهانی ۲۰۲۶ است

دله آلی می‌خواهد در جام جهانی ۲۰۲۶، یکی از بازیکنان تیم ملی انگلیس باشد

طرفداری | دله آلی که نزدیک به یک سال است به دلیل مشکلات جسمانی در میادین حضور نداشته، شب گذشته (دوشنبه) به عنوان کارشناس در شبکه اسکای حاضر شد و به تحلیل جدال چلسی و اورتون پرداخت. 

دله آلی کارشناس فوتبال شد

این هافبک ۲۸ ساله در بخشی از گفتگوی خود با اسکای، از رویایش برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ پرده برداشت و گفت:

روی گوشی خودم برای ساعت ۱۱ هر روز، یک آلارم تنظیم کرده‌ام که این عبارت را نشان می‌دهد: جام جهانی ۲۰۲۶. شاید مردم با خودشان اینگونه فکر کنند که دله آلی یک سال است بازی نکرده و حضور او در جام جهانی محال است اما من به توانایی‌های خودم باور دارم و می‌دانم که می‌توانم به این هدف برسم. تنها مشکل من در سال‌های اخیر، مصدومیت بوده و باور دارم که می‌توانم بر آن غلبه کنم. در انتهای این تونل تاریک، یک نور بزرگ وجود دارد.

گفتنی است دله آلی ۳7 بازی و ۳ گل ملی برای انگلیس در کارنامه دارد. او در جام جهانی ۲۰۱۸ عضوی از تیم گرت ساوتگیت بود و موفق شد در آن تورنمنت، ۱ گل نیز به ثمر برساند.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • کری‌خوانی ستاره میلان: برای صعود به رم می‌رویم
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • دله آلی: هدف من شرکت در جام جهانی ۲۰۲۶ است
  • موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم
  • عیسی: برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم