Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه آذربایجان شرقی، با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: آزادسازی خرمشهر مواضع بین‌المللی را نسبت به انقلاب اسلامی تغییر داد. ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، الیاس گلمحمدزاده  اظهار داشت: سوم خرداد سال 61 حاصل ایمان به خدا بود که با آن نگاه به جنگ تغییر یافت و اتحاد بین ارتش و سپاه شکل گرفت، نگاهی که بنی‌صدر آن را به سخره می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمان بنی صدر هر چهار عملیاتی که در دوره‌ وی طرح‌ریزی شده بود با شکست مواجه شد چراکه به جنگ کلاسیک اعتقاد داشت و با فرار وی و اتحاد ارتش و سپاه و دیگر نیروها، رزمندگان اسلام با فتح خرمشهر 5 هزار کیلومتر از اراضی اشغالی را آزاد و نزدیک 19 هزار اسیر بعثی گرفتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا  یادآور شد: نسل جوان انقلاب باید عوامل اصلیِ پیروزی در دفاع مقدس و فتح خرمشهر را احصا کرده و ضمن بهره‌گیری از هدایات رهبر فرزانه انقلاب برای آینده کشور و پیشرفت در زمینه‌های مختلف برنامه‌ریزی کنند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: به تعبیر معظم له خرمشهرها در پیش است و همچنان دفاع باقی است؛ این انقلاب برای فتح اهداف عالیه و عبور از مشکلات فعلی نیازمند جوانان با روحیه جهادی و انقلابی است.

گلمحمدزاده اضافه کرد: جوانان باید بدانند در دوران دفاع مقدس عاملی که رزمندگان اسلام را در کنار محرومیت و محدودیت‌های فراوان به پیروزی رسانید، معنویت، ایمان و بصیرت بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا در پایان سخنان خود، برگزاری همایش‌ها و تجلیل از جانبازان و خانواده‌های شهدای عملیات بیت المقدس و و نشست‌های روشنگری تبیین شرایط بین الملل و منطقه‌ای را در مساجد از عناوین مهم برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برشمرد.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، یک مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در اثر حملات هوایی شب گذشته به شرق سوریه به شهادت رسید.

شهید القدس بهروز واحدی شب گذشته بر اثر حملات ارتش تروریستی آمریکا به مواضع محور مقاومت در استان دیرالزور سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

کد خبر 6063020

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • حماس: اسرائیل بدون توجه به مواضع جهانی جنگ را ادامه می‌دهد
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • شهادت یکی از رزمندگان سپاه در سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • ناوگروه ۹۵ نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه سوم دریایی نبوت پهلو گرفت